Propofol Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 (endret) Jeg var en gang i tiden sikker på at å oppgradere til W7 på min Acer Timeline 3810T ville være til min absolutte fordel. Så feil kan man faktisk ta. Mitt førsteinntrykk av W7 er at det er ustabilt, og at jeg ikke finner ut av problemene. Problemet oppstår når jeg setter datamaskinen i fra meg, for å gjøre noe annet. Maskinen går i ventemodus (noe jeg vil den skal gjøre), men jeg forventer da at den skal kunne starte opp igjen på vanlig måte. Når jeg berører noen taster starter maskinen opp igjen og er klar til bruk etter bare få sekunder, men etter en stund låser alt seg. Programmene jeg tidligere har arbeidet i svarer plutselig ikke lenger. Det er da umulig å trykke Ctrl + Alt + Delete for å avslutte en systemprosess, da denne funksjonen heller ikke responderer. Mitt system: Intel® Core2 Solo CPU U3500 4 GB RAM - 32-biters Windows 7 Home Premium (ekte, ikke beta-os) - bruker ikke miniprogrammer i bakgrunnen Problemet med at alt fryser oppstår uansett hvilke programmer jeg primært kjører, og jeg begynner å bli ganske lei. Vurderer snart å tilbakerulle til Vista, ettersom at jeg er totalt avhengig i å ha en maskin som til enhver tid fungerer optimalt. Legg merke til at problemet som oftest oppstår når jeg går fra ventemodus/dvalemodus til vanlig modus! Endret 3. desember 2009 av Propofol
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Gå hit. Finn modellen til din bærbare. Velg drivere. Velg riktig OS. Installer nyeste drivere. Alternativt: Installer Ubuntu ^_^
L O G I M A N Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Siden du kjørte en oppgradering, kan det være drivere som ikke er helt kompatible. Uansett er alltid en ren installasjon å foretrekke. At den henger seg vil jeg nesten tro kommer av en feil/inkompatibel driver. Så du kan jo forsøke det først å oppdatere en og en til det virker. Ville startet med chipset, sata driverne først.
L O G I M A N Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Det kan være fordi sata kontrollern ikke "våkner" igjen og diskene blir utilgjenglige. Oppdater den først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå