Gå til innhold

Hvilke nettsteder selger rimelige spill og utstyr til Wii?


Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt Wii og lurer på hvilke nettsteder jeg burde kjøpe spill og utstyr fra. Har sett litt i butikker, men det koster 400-500 kr for et spill, og prisen på utstyr til Wii-en er også ganske høy. Ettersom det er en lav dollar kurs er det vel billig å kjøpe spill fra amerikanske nettsteder? I så fall: hvilke nettsteder bør jeg sjekke?

 

Finnes det andre nettsteder som selger rimelig spill til Wii, innenfor skandinavia?

 

 

Takker for alle svar :)

Endret av Jensg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeb bestiller MYE fra dealextreme.com (Hong Kong).. prisene er oppgitt i dollar.. de sender fryktelig fort :)

Har ofte varene samme uka som jeg bestiller..

Sjekket wii hos dem, sjekk denne linken: http://www.dealextreme.com/search.dx/search.wii

Tror ikke de har spill, men veldig mye utstyr.. ikke mye originalt, men alt jeg har bestilt til feks min PS3 der fungerer som en drøm..

Lenke til kommentar

Har også hørt om amazon.com, men når jeg skal skrive inn shipping details står det "error". Her er hvordan skjemaet er:

 

Når jeg skal fylle ut City details, skriver jeg "Asker" (noe som egentlig er et tettsted og ikke en by), På "state, province, region" skriver jeg poststed, på "zip/postal code" skriver jeg postnummer (4 siffer). Hvorfor går det ikke? Er det noe jeg gjør feil?

post-192031-1259416602_thumb.jpg

Endret av Jensg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...