Gå til innhold

Arsenal: Den lille tråden for AFC-avatarer

invalid_user

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her vil det være mulig å gi og ta Arsenal-avatarer. For å starte opp tråden litt har jeg laget et par selv. Husk å gi beskjed når dere tar en avatar fra tråden. ;)

bacavatar1.jpgbacavatar2.jpgnasriavatar1.jpg

cescavatar1.jpgcescavatar3.jpgcescavatar4.jpgdjavatar1.jpg

eboueavatar1.jpgeboueavatar2.jpgrvpavatar1.jpgrvpavatar2.jpg

theoavatar1.jpgtheoavatar2.jpgtomavatar1.jpg

tomavatar3.jpggaelavatar1.jpggaelavatar2.jpg

rvpavatar3.jpgverminatoravatar1.jpgverminatoravatar2.jpgverminatoravatar3.jpg

paddyavatar1.jpgpaddyavatar3.jpgdennisavatar1.jpg

dennisavatar3.jpgdennisavatar4.jpgjackwilsherecelebvrange.pngwojciechszczesny1.png

alexsong1471672c.pngarticle0021f14570000057.pngeboue.pngimagesaadamsevertoncele.png

Endret av iRoman
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet

Jeg tok Arshavin bilde jeg :D Skal se om jeg finner noen Arsenal avatarer som jeg legger ut

Skrevet

Da bidrar jeg med noen også.

Jeg må innrømme at selv om jeg har lagd de fleste her selv, er det en eller to som jeg ikke vet hvem kommer fra. Beklager dette, og vedkommende får si ifra om det oppdages.

75112259.png60685249.pngclichy1.jpgedu2.pngfab3.jpghenry1.jpghenry2f.pngvieira3.jpgwonderkids.jpg

Skrevet
Da bidrar jeg med noen også.

Jeg må innrømme at selv om jeg har lagd de fleste her selv, er det en eller to som jeg ikke vet hvem kommer fra. Beklager dette, og vedkommende får si ifra om det oppdages.

edu2.png

Tok denne. :)

Skrevet

Flott bidrag, Atald. Men pass på at noen av avatarene er over 13kb, noe som er imot retningslinjene, om jeg ikke tar feil. Blant annet den GrandMa tok. Den med Clichy er også over 100x100.

Btw, den med Cesc og Messi var ufattelig søt. :grin2:

Skrevet

Oi, det tenkte jeg ikke over en gang. Den med Clichy må jeg ha lastet opp feil fil. Sitter på laptopen nå, skal se om jeg får fikset de i morra.

Skrevet (endret)

Here you go mate.

-flyttet til førsteposten-

Finner dessverre ingen gode bilder av Verminator i Google bildesøk, av en eller annen merkelig grunn.

Endret av iRoman
Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet
Er ikke helt sikker på om jeg skal beholde avataren jeg har eller ta en ny.. Synes dere jeg skal fortsette å ha den jeg har?

Den vekker ivertfall et veldig godt minnet

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...