bIsk0p Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 Hei! Jeg har per dags dato et slikt, med 2 ekstra front høytalere fra dette anlegget, i stua mi. I den grad det har noe å si, så er vel stua på 20-25kvm inkl kjøkken (skilt med en halv vegg). Jeg er forsovet fornøyd med anlegget, men prøver å overtale min far til å donere noen technics høytalere som har ligget på loftet hans i 3 år nå.(ligner litt på disse) Sånn jeg ser det, så kan center og fronthøytalerene brukes (bak høytalerene er "trådløse", dvs bare størmkabel) Jeg tenker da å bruke fronthøytalerene til bakhøytalere (dvs 2 per kanal for å prøve å veie litt opp). Centeren trenger kanskje også litt forsterkning (har 2 til av samme typen som står på fronten liggende, slike ). Akkuratt den deler er jo ikke noe teknisk vanskelig å få til, selv om lyden ikke nødvendigvis blir noe bra. Det jeg lurer på er om det går an å få brukt suben (selvsagt med noen modifiseringer) Nevner at dette er en provosorisk løsning til jeg klarer å spare opp penger til bedre komponenter! Men hvis det vil være totalt talentløst og lyden vil være helt f**ka, er det lov å gi uttrykk for det.. På forhånd takk! //bIsk0p
UnZane Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Mest sannsynlig ryker forsterkeren i annlegget da motstanden vil bli helt på tulltur ved å bruke andre, og spesielt flere høyttalere enn forsterkeren er beregnet på. Jeg hadde stått over og heller spart til noe skikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå