Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

vill ha tilbake xen


Anbefalte innlegg

hmm vet ikke helt hvor jeg skal begyne men?

 

jeg og Xèn var sammens 1,5 år da det ble slutt, sørget ganske lenge. også trudde jeg det var over, men trur jeg tok feil der..

 

hatt et par forhold i etter kant da jeg ikke har tenkt så mye på henne, men nå tenker jeg kun på henne, og hun gir meg ikke akuratt intrykk at jeg ikke skal tenke på henne heller.

 

henne sier som så at hun aldri har kommet over meg, og at hun vill dele livet sitt med meg, men det vill hun liksom med han, hu er sammen med nå og, hu får aldri bestemt seg, og det ergrer meg enormt...

veit dem har ganske mye problemer, og at hu føler hun "har gått lei"

 

var sammen i dag, og da sa hu dumt jeg har type nå, får da hadde jeg kysset deg, og jeg holdte på og gjøre det.

jeg har da lyst til og gjøre mitt siste forsøk til og få henne tilbake, men åssen? hun vet veldig godt at jeg vill ha henne tilbake... og som hun sier så er det ikke lett for henne, for hun står mellom 2 valg + en del andre grunner...

og som jeg veit, er det ikke smart og presse henne.

men vill gjerne si til henne alt jeg har på hjerte og blottlegge meg for henne og si hva jeg mener, så veit jeg har gjort mitt.

 

men hva om jeg hadde snakket med henne, sagt det jeg føler til henne, og kyssset henne? hva trur dere hun hadde reagert? virker det litt for dumt?:S

 

ble vell ganske rotete dette her, men håper dere skjønner...

 

Takk=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hun virkelig så lyst på deg som hun sier, så hadde hun gjort det slutt med sin nåværende type. Hun virker veldig rett på sak, og det kan godt hende hun leter etter tegn fra deg for å være sikker på at du er intressert.

Jenter har en lei uvane til å unngå å gjøre det slutt med en fyr, før de har en annen i bakkant. Så det kan veldig godt hende hun bare venter på deg, men det kan også hende at hun bare ikke liker tanken på deg med noen andre. Sånn type "jeg vil ikke ha han, men vil ikke at andre skal ha han heller".

 

Det kan være et alternativ å gjøre henne klar over hva du mener. Hun er såpass klar i sin tale at i dette tilfellet kan man vike unna "ALDRI fortell ei jente hva du føler før dere er sammen"-regelen.

Da vet hun akkurat hva du mener, og hvis hun mener det hun sier vil hun dumpe typen sin.

 

Men jeg vil ikke råde deg til å kysse henne før hun er singel. Det vil verken du, henne og ikke minst hennes nåværende type ha noe godt av.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Har hun virkelig så lyst på deg som hun sier, så hadde hun gjort det slutt med sin nåværende type. Hun virker veldig rett på sak, og det kan godt hende hun leter etter tegn fra deg for å være sikker på at du er intressert.

Jenter har en lei uvane til å unngå å gjøre det slutt med en fyr, før de har en annen i bakkant. Så det kan veldig godt hende hun bare venter på deg, men det kan også hende at hun bare ikke liker tanken på deg med noen andre. Sånn type "jeg vil ikke ha han, men vil ikke at andre skal ha han heller".

 

Det kan være et alternativ å gjøre henne klar over hva du mener. Hun er såpass klar i sin tale at i dette tilfellet kan man vike unna "ALDRI fortell ei jente hva du føler før dere er sammen"-regelen.

Da vet hun akkurat hva du mener, og hvis hun mener det hun sier vil hun dumpe typen sin.

 

Men jeg vil ikke råde deg til å kysse henne før hun er singel. Det vil verken du, henne og ikke minst hennes nåværende type ha noe godt av.

 

Lykke til

 

virker nesten sånn at hun bare "oppholder" meg ja, får hadde hun virkelig lyst på så hadde hu gått fra han.. men hu er ganske usikker, men kjedelig og vite det at jeg er "andre valg"

og syns jeg har gitt henne nok "tegn" aner ikke hva jeg skal gjøre...

men får vell gjøre som han over skrev, gi faen, selv om ikke det blir lett. men har jo ikke noe annen mulighet..

 

og ikke kom og si jeg ikke har prøvd hehe, det har jeg, kansje alt for mye

Lenke til kommentar
Jeg ville gitt blanke F i hu, da jeg har en ganske finfin regel: Jeg kjemper ikke om kvinnfolk, for hvis det først skal kjempes om noen, så skal det være om MEG.

 

Men igjen så gjelder jo ikke mine prinsipper for deg da :) Jeg ville hvertfall aldri giddet å komme på "andreplass".

Singel du eller? ;)

 

 

Til TS: Snakk med ho om det, og spør hva hun vil! Hun må nesten ta et valg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...