Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Invitere ei jente til juleballet


Gjest Gutt 18

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 18 [TS]

Hvorfor ventet hun i to dager før hun sa nei? Hva var det hun ville? Vente på andre tilbud / spørre hele vennegjengen / spille hard-to-get / høre hjemme / være redd for å sende feil signaler fordi hun egentlig liker en annen???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jenter pleier vanligvis å ikke prøve å såre deg sånn direkte

 

Hun sa vel ifra at hun ikke hadde ventet på invitasjon fra deg ,

når hun sa "skal tenke på det"

 

Det pleier å bety to ting: nei eller skal tenke på det :S

 

Kankje du var for god for henne :D

Endret av Supreme P.
Lenke til kommentar
Gjest Gutt 18 [TS]
Jeg forstår bare ikke hvorfor... :cry:

Da er det vel ikke verre enn å sende melding å spørre hvorfor?

Jo, det er faktisk ganske ille. Man kan bli oppfattet som desperat, selv om man egentlig "bare" er veldig skuffet og kjempelei seg... :cry:

Lenke til kommentar
Å satse er eneste måten å få det man vil her i livet. Så gikk det ikke denne gangen, men drit i det. Du hadde ihvertfall guts til å prøve, og slikt vil betale seg i lengden :)

I agree ;)

 

Tenk som jeg gjør, det var ikke du som tapte noe, men hu.

 

Hun tapte en sjanse for å møte deg, so?

Det er flere fisk i havet :)

Endret av Supreme P.
Lenke til kommentar
Gjest Gutt 18 [TS]

Nå kan jeg virkelig ikke fatte hvorfor jeg har hatt hjertet reservert for henne i to år, to år som kunne blitt fantastiske med en annen. Hadde jeg bare ikke vært så feig... Var redd for nettopp dette...

 

Får bite i det sure eplet nå...

Lenke til kommentar

Hør her, mann!

PUA er det noe som heter. (Pick up artist). Søk det på google og bli en pua!

Det er en serie som heter The Pick-Up Artist. Se de to sesongene som noe av det første du gjør.

Detta FUNKER!

Du lærer hvordan du oppfører deg for å få dame, et ligg, venner, bli populær.

Det høres overfladisk ut. Men dette er the real deal.

 

Dette er en livsstil for usikre gutter som deg (og meg). Juleballet orker jeg ikke hjelpe med akkurat nå, men dette vil revolusjonere livet ditt.

Lenke til kommentar
Hør her, mann!

PUA er det noe som heter. (Pick up artist). Søk det på google og bli en pua!

Det er en serie som heter The Pick-Up Artist. Se de to sesongene som noe av det første du gjør.

Detta FUNKER!

Du lærer hvordan du oppfører deg for å få dame, et ligg, venner, bli populær.

Det høres overfladisk ut. Men dette er the real deal.

 

Dette er en livsstil for usikre gutter som deg (og meg). Juleballet orker jeg ikke hjelpe med akkurat nå, men dette vil revolusjonere livet ditt.

Er delvis enig med det du sier

Men du kan ikke stole blindt på de derre guidene/bøkene

Har lest igjennom flere av dem, og anbefaler Alpha man av Carlos Xuma.

Den forklarer deg litt hvordan en jente "funker", og den prøver å booste opp selvtilliten din

Enig med at PUA greier gir gode forslag, men man bør jo ikke følge dem blindt...

Lenke til kommentar

Sjæl. Tror de fleste som har lest litt rundt omkring PU med et åpent sinn har fått mye nyttig ut av det.

Men som Supreme sier, det er lov å tenke også når man leser. Ikke alt som er like bra stoff, og det er jaggu meg mye rart der ute også. Boken til Xuma er bra, og anbefales absolutt. DVD-serien "The Blueprint Decoded" er også knallbra. Mye vanskelig og teoretisk stoff i den, men gud så mye du lærer.

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar
Gjest Gutt 18 [TS]

Hallo! Det er ingenting i veien med selvtilliten min! Jeg vet at jeg er en fantastisk person, og ingen vil noensinne klare å overbevise meg om noe annet. Dumt av henne å avvise meg. Hvordan kan man ignorere/overse noen på verst mulig måte? Må være klar for morgendagen...

Lenke til kommentar

Det du snakker om er selvfølelse, ikke selvtillit.

 

Uansett, det er kjipt å bli opphengt i en enkelt jente. Jeg hadde bare øyne for én jente i FIRE år (min første forelskelse). Slikt er ikke alltid koselig, men heller ikke noe som gjør permanent skade på sjelen.

 

PU er ikke svaret på alt. For all del ikke ta slikt stoff ukritisk til deg.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt 18 [TS]
Uansett, det er kjipt å bli opphengt i en enkelt jente. Jeg hadde bare øyne for én jente i FIRE år (min første forelskelse). Slikt er ikke alltid koselig, men heller ikke noe som gjør permanent skade på sjelen.

Jo da, for min del er skaden permanent, spesielt fordi jeg ikke alltid gjorde som jeg ville når hun var i nærheten. Og ja, jeg innrømmer gladelig at dette var noe av det dummeste jeg kunne gjøre...

Lenke til kommentar
Hør her, mann!

PUA er det noe som heter. (Pick up artist). Søk det på google og bli en pua!

Det er en serie som heter The Pick-Up Artist. Se de to sesongene som noe av det første du gjør.

Detta FUNKER!

Du lærer hvordan du oppfører deg for å få dame, et ligg, venner, bli populær.

Det høres overfladisk ut. Men dette er the real deal.

 

Dette er en livsstil for usikre gutter som deg (og meg). Juleballet orker jeg ikke hjelpe med akkurat nå, men dette vil revolusjonere livet ditt.

Er delvis enig med det du sier

Men du kan ikke stole blindt på de derre guidene/bøkene

Har lest igjennom flere av dem, og anbefaler Alpha man av Carlos Xuma.

Den forklarer deg litt hvordan en jente "funker", og den prøver å booste opp selvtilliten din

Enig med at PUA greier gir gode forslag, men man bør jo ikke følge dem blindt...

 

Enig med deg, jeg kjører natural game all the time.

Lenke til kommentar
Uansett, det er kjipt å bli opphengt i en enkelt jente. Jeg hadde bare øyne for én jente i FIRE år (min første forelskelse). Slikt er ikke alltid koselig, men heller ikke noe som gjør permanent skade på sjelen.

Jo da, for min del er skaden permanent, spesielt fordi jeg ikke alltid gjorde som jeg ville når hun var i nærheten. Og ja, jeg innrømmer gladelig at dette var noe av det dummeste jeg kunne gjøre...

Da er det bare å finne seg ei grisedeilig dame, og gjøre hun som sa nei sjalu. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...