Gå til innhold

Hvor er det best å bestille utskrifter?


Anbefalte innlegg

Hei å hå folkens!

 

Dere der ute som har peiling, HVOR er det billigs å best å bestille fotoutskrifter? Kom med anbefalinger vedrørende vanlige albumbilder, albumbøker og selfølgelig plakater ( jeg er ute etter plakater rundt 50x75 ).

 

Om du anbefaler noen er det fint om du kommer med hva som er bra, å hva som ikke er fult så bra.

 

Takk for tips på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har prøvd begge, foto.com og japanfoto på plakater.

bra begge to, foto.com har litt bedre pris, men jeg merket litt mørkere utskrift fra foto.com med samme bilder jeg har printet fra japanfoto, og fotoboken fra japanfoto er kjempebra, ganske nøyaktig likt rett fra pcskjermen. så kanskje tommelen litt mer opp til japanfotoxxl for min del.

Endret av cpy
Lenke til kommentar
Grei side det :) Noen andre eller? Er også litt på utkikk etter kvadratiske bilder å (feks 50x50 cm)

 

Har fått levert flere plakter på 60x40 50x75, 50x50 etc fra Japanphotoxxl.no, så langt veldig for nøyd med kvaliteten, hvordan de er på små aner jeg ikke

 

I testen til digital foto-bladet faila japan photo totalt på småbilder :p

 

Har prøvd begge, foto.com og japanfoto på plakater.

bra begge to, foto.com har litt bedre pris, men jeg merket litt mørkere utskrift fra foto.com med samme bilder jeg har printet fra japanfoto, og fotoboken fra japanfoto er kjempebra, ganske nøyaktig likt rett fra pcskjermen. så kanskje tommelen litt mer opp til japanfotoxxl for min del.

 

Nice! Bra med erfaringer:) Shal try it ooout!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...