Gå til innhold

World of Warcraft fyller fem år (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og vi får en "pet" i posten...mmm

 

Den siste tiden er jeg ikke med i noe guild, og det er lite med aktiviteter man kan gjøre alene som forbedrer ens karakter. Ellers liker jeg spillet enda selv om den magiske følesen var 1-60 første gangen.

Endret av War
Lenke til kommentar

Begynte sjøl å spille wow akkurat i det wotlk-ekspansjonen kom ut.

I begynnelsen var det lite spilling, så ble det masse, å nå har jeg fallt tilbake til å kun ta ukentlige raid (som om det ikker er nok :D ) - Spillet er i hvert fall det mest fengende online-spillet jeg har spillt siden mine tidlige CS-dager på begynnelsen av 2000-tallet. Det eneste jeg synes er dumt nå, er at jeg har helt mistet piffen når det kommer til å ta opp en ny karakter, så jeg spiller kun på den samme - kanskje det er like greit, fordi da spiller jeg ikke så mye som før :whistle:

Lenke til kommentar

Sluttet å spille WOW for snart 1 år siden, men gud hvor mange gode minner jeg har fra den tiden. Et fantastisk godt laget spill og ser fortsatt bra ut 5 år etter. Selv om en god del flere MMO`s har sett dagens lys de siste 5 årene, er fortsatt WOW en grafisk perle (ikke på antall polygoner eller tekstur oppløsning, men med tanke på artistisk / design utforming).

Lenke til kommentar

Spilt det av og på i fem år. Hvis jeg ser bort fra en liten tur innom AO var WoW det som startet MMO spilling for meg.

Har prøvd de fleste spillene som har kommet som Tabula Rasa, Age of Conan, WAR, EvE (spiller det avogtil enda), Hellgate: London, Everquest 2, Lineage 2, LoTR, og D&D, flere gratis koreanske grind fester. Dog ikke Guild Wars, Vanguard eller DAoC.

 

For meg er WoW det beste, flest venner som spiller og et godt guild. Spillet har ikke stått stille og utviklet seg til å bli et strømlinjeformet tidssluk. Tror aldri jeg har brukt like mye tid på noe annet spill.

Enig at den magiske tiden var helt i starten når alt var nytt og MMO var helt nytt for meg.

WoW har noe for de aller fleste, har grei grafikk, og et fantastisk design team. Hvis man ser "bakomvideoen" fra CE så ser man hvordan de tenker.

Liker dessuten at Blizzard ikke gir ut spill de ikke anser som ferdig. Tror det er derfor mange spill sliter med å konkurere. Bugs ved launch (og manglende forståelse for hvor raskt enkelte spillere kan lvl opp til manglende endgame content,

 

Jeg digger MMO, og kommer det et annet spill som matcher, og som resten av mitt nå 4 år gamle guild som jeg har vært med i siden starten vil spille, så forsvinner jeg. Men så polished som WoW er nå tror jeg det er vanskelig å konkurere med. (Selv om WoW ikke var helt ferdig ved launch)

Vel ser frem til hva de klarer med det mytiske "next gen" MMO de har hyret inn folk til.

Skal teste Jumpgate:Evolution og Knights of the Old Republic, men ender vel opp tilbake hos WoW som alltid.

Lenke til kommentar
Ellers liker jeg spillet enda selv om den magiske følesen var 1-60 første gangen.

 

Åja, 1-60 når spillet kom var magiskt fra første til siste lvl, når alt var nytt for alle i guildet. Hvor stort det var når jeg kunne lage Mithrill armor sett for første gang til guildet ).

 

Men og fortsette og spille på lvl 60 føltes meningsløst og altfor repeterendet, prøvdet igjen når det kom patch (lvl 70 utvidelsen) men her opplevdet jeg enda mer repetring følelse (voldsomt repetation jag jeg måtte ha for å følge med andre guild medlemmer osv). Når jeg ble lvl 70 var jeg så dritt lei at det ble slutt for godt. Sikkert spillet jeg har brukt mest tid på.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...