Gå til innhold

Et litt mindre langtidsprosjekt av cryztek! =P


Anbefalte innlegg

Update #1 Ny jobb nytt liv :dribble:

 

Tror det er mulighet for og vekke noe til live i dette prosjektet men det blir noe mye enklere så tenkte og puste litt liv inn i denne tråden :tease:

 

Tenkte på noe alla Corsair Obsidian Series 800D og en kraftig vannkjøling på cpu :dribble:

 

Blir nok også ett nytt skjermkort siden jeg er sånn passe fornøyd med mitt 5770.

 

SSD må vel til men det blir senere om jeg ikke får råd i denne omgangen :p

 

Sånn ser ting ut nå :ermm:

post-112477-1273626473,9961_thumb.jpg

5770'n ser litt pinglete ut i forhold til 8800gtx kortet :tease:

 

Kansje det blir litt ordentlig eyefinity action med tre like skjermer senere da jeg fant ut at mitt 5770 ikke hadde displayporten og dermed ikke støttet treveis eyefinity :thumbdown:

post-112477-1273626489,9678_thumb.jpg

 

Spesifikasjoner sånn den står nå :)

Intel Core i7 920 2,66ghz @4ghz Noctua nh-u12p kjøler.

12gb Viper ram 1611mhz

1tb Seagate + 250gb Seagate hdd

Radeon hd5770 "Main"

8800gtx "slave" (physx)

Dlink dwa 556 pcie 300mb trådløst kort

Skjermer: 22"Belinea +15"sony +15"samsung

Psu: Corsair tx850w

windows7 home edition 64bit

 

 

Vist det er noen som har tips til hvilke vannkjølings komponenter som er brukbare så skrik ut i kommentartråden

Endret av Cryztek
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Update #2 Nettbanken/banken krangler med online bestillinger :thumbdown:

 

Jaja liten oppdatering.

Tenkte og bestille meg ett til 5770 istedenfor og kjøpe ett 5870/5970 men det viste seg at nettbanken ikke var så happy med at jeg skulle bestille online så må ringe banken for dette skjedde sist gang jeg skulle bestille noe over nett :thumbdown:

 

Pengene som skulle gå til skjermkort er heller lagt av så får jeg se hva som kommer inn på neste lønning, har ikke hatt en fridag siden jeg startet som var mandag forige uke så her må det jo rulle inn penger snart og deilig hw :dribble:

Endret av Cryztek
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Update #3 Jeg er blind

 

Snakket med banken i dag og ser ut til at jeg har brukt feil kode når jeg skulle betale :blush: signaturen min dekker over litt så ser det ikke så bra :tease:

 

Pengene blir fortsatt ikke brukt på et til 5770 enda, jeg venter heller på enda en lønning så kansje det blir noe villere hw :dribble:

 

Det ser også ut til at jeg må kjøpe enda en 1tb hdd snart da den jeg har begynner og bli ganske full sammen med de eksterne harddiskene :p

Endret av Cryztek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...