Gå til innhold

Nett-problemer på Modern Warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

etter mye testing med nat innstillinger har jeg kommet frem til att for meg er det en STOR fordel med moderate nat....

 

med moderate nat har jeg alltid 3 og 4 i signal og kommer kjapt inn på game.

 

med open nat virker det sånn att jeg havner på servere langt unna alltid 1 eller 2 i signal. merker lagg nesten hele tiden. bruker lang tid på å komme inn på servere..

 

dette kan ikke være tilfeldig da jeg kan skifte på nat innstillinger flere ganger etter hverandre å samme resultat...opplevd dette siden spillet kom...

 

noen med formeninger på hva dette kan skyldes?

Lenke til kommentar
etter mye testing med nat innstillinger har jeg kommet frem til att for meg er det en STOR fordel med moderate nat....

 

med moderate nat har jeg alltid 3 og 4 i signal og kommer kjapt inn på game.

 

med open nat virker det sånn att jeg havner på servere langt unna alltid 1 eller 2 i signal. merker lagg nesten hele tiden. bruker lang tid på å komme inn på servere..

 

dette kan ikke være tilfeldig da jeg kan skifte på nat innstillinger flere ganger etter hverandre å samme resultat...opplevd dette siden spillet kom...

 

noen med formeninger på hva dette kan skyldes?

 

best og spille med Open NAT for da kan du hoste visst du har bra nett. og kallas ruter/modem har du ?

Lenke til kommentar

er klar over att det er best med open nat, men det er ikke slik hos meg...hosting kan jeg bare glemme ( 1mb linje ) har zyxel modem fra nextgentel med linksys trådløsruter i mellom..

 

problemet nå er faktisk att jeg ikke klarer å stille tilbake til moderat.. alle innstillinger på modem og ruter er tilbakestilt til null, det vil si ingen åpne porter.. men nat står fortsatt på open.

ringte nextgentel..fikk bekreftet att ingen porter sto åpne.. så er det noen smartiser som kan løse dette for meg?

Lenke til kommentar
er klar over att det er best med open nat, men det er ikke slik hos meg...hosting kan jeg bare glemme ( 1mb linje ) har zyxel modem fra nextgentel med linksys trådløsruter i mellom..

 

problemet nå er faktisk att jeg ikke klarer å stille tilbake til moderat.. alle innstillinger på modem og ruter er tilbakestilt til null, det vil si ingen åpne porter.. men nat står fortsatt på open.

ringte nextgentel..fikk bekreftet att ingen porter sto åpne.. så er det noen smartiser som kan løse dette for meg?

 

 

UPNP er default aktivert på zyxel P2602 WHT F3 visst du har den og eg mener det er samme med linksys.

det du kan gjøre er og bruke DMZ på linksys det funker ganske bra, men du må åpne portene 3074, 88, 80, 53 tcp og udp til linksys ruteren.

visst du har p2602 hwt så er qos default aktivert du bør deaktivere den for eller går det treigt på xbox live.

 

visst du har problemmer med åpning av porter går du på www.portforward.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...