RRgrotzzRR Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 Hey , har akkurat kjøpt mw2 på steam og driver og laster det ned. Men så kommer problemet...Jeg må trykke :" start spill" for at nedlastingen skal starte og jeg kan bare ha en av dem til å laste ned om gangen.(sp og mp)...
evenandreas Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Hey , har akkurat kjøpt mw2 på steam og driver og laster det ned.Men så kommer problemet...Jeg må trykke :" start spill" for at nedlastingen skal starte og jeg kan bare ha en av dem til å laste ned om gangen.(sp og mp)... 1: Prøv å restarte steam, funker ikke det så restarter du maskinen din. 2: Pass på at du har over 12 GB plass på harddisken(e). 3: Du kan jo altids bare laste ned en av gangen. 4: Kontakt Steam.
tmg Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Jeg lastet kun ned MP først, og når jeg lastet ned SP senere stod det at den bare var på 4mb og lasta ned på ~1 sek Og ja begge funker som de skal, ikke hatt noen problemer
rvenes Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Det er fordi den bruker samme filene. Du kan kanskje slette ei eller anna fil, den som bestemmer kva server du skal koble deg til. Det hjelper også å slette denne fila om det er treig nedlasting. Også var det kva fila heiter da... det hugser eg ikkje... Søk på google.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå