Birry-boy Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 Hei. jeg har en toshiba pro satelite. har brukt den et par år nå og den funker helt konge fremdeles. men igår begynte det å skje noe etter at jeg lastet ned WOW :S skjermen ble svart i 2 sekunder. kom på igjen også ble svart i 2 sekunder også var den på. og sånn skjer det nå hele tiden hvert 5 minutt eller noe. men jeg føler at det skjer som oftest når jeg har mangen programmer oppe og sånt. jeg har slettet WOW nå. noen som har anelse om hva problemet kan være?
pcandmachelper Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 Hei. jeg har en toshiba pro satelite. har brukt den et par år nå og den funker helt konge fremdeles. men igår begynte det å skje noe etter at jeg lastet ned WOW :S skjermen ble svart i 2 sekunder. kom på igjen også ble svart i 2 sekunder også var den på. og sånn skjer det nå hele tiden hvert 5 minutt eller noe. men jeg føler at det skjer som oftest når jeg har mangen programmer oppe og sånt. jeg har slettet WOW nå. noen som har anelse om hva problemet kan være? 1. Installer BIOS. 2. Hvis du tror at du sliter med å ha mange programmer oppe setter du i mer RAM. 3. Slett unødvendige filer. 4. Se om du har et bra skjermkort. (kan være hovedproblemet) Hvis du har vista bør du oppgradere til windows 7 for den er bedre for spilling og masse annet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå