trra Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 Noen som har brukt lasteholder fra biltema? Tenker på denne Er kvaliteten ok ,eller er det like greit å kjøpe dyrere?
vesleengen Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 hadde et par sånne fra biltema før montert på en opel omega a.. funka OK, litt raklete i låsen, men de finka til sitt bruk.. mener lastekapasitet var på 80-100Kg brukte de for å frakt noen lister og plank
joka Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 dårlig kvalitet.. lar du stå på i et år, så må de fjernes med vinkelsliper.. skruene ruster fast. 4 forskjellige nøkler !! jeg monterte sykkelholder på mine i sommer.. firkantrøret ble flatklemt.. pluss: billig, helt greit for lette ting..
Rekorden Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 dårlig kvalitet..lar du stå på i et år, så må de fjernes med vinkelsliper.. skruene ruster fast. 4 forskjellige nøkler !! jeg monterte sykkelholder på mine i sommer.. firkantrøret ble flatklemt.. pluss: billig, helt greit for lette ting.. Kjøpte disse for noen år siden. Mye arbeid å montere og demontere, så de ble solgt til en kollega ganske kjapt. Tror han har hatt de påmontert i 2 år snart. Se heller om du finner noen som er kjappe å montere/demontere på bil. Jeg kommer iallefall ikke til å kjøpe disse flere ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå