Gå til innhold

Addons til World of Warcraft.


Anbefalte innlegg

Jeg leter etter noen pheete addons til wow, så jeg tenkte dere kunne slenge ut et par anbefalinger her! :)

 

Leter for det meste etter addons som har med interface å gjøre. Smooth og herlig. - men kunne gjerne tenkt meg en fin raid addon som er fint orgianisert, og gjerne en addon som er nyttig for druids.

 

Jeg gidder ikke å sjekke alle addonsene på curse. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker selv:

 

Bartender: Barmods, meget enkelt å sette opp og gir en meget fin finish.

 

pMinimap: Den mest geniale lille minimap addonen jeg har sett, ikke noe fansy, bare minimap. Har hadt den så ufattelig lenge nå og har vært "Out of date" siden gudene vite hvilken patch, men funker fremdeles.

 

Buffalo: Buffs og debuffs. Enkel å sette opp og flytte rundt på.

 

Az Castbars: En castbar addon uten alt for mye fansy smansy. Sett opp barene, gjør dem små. Done.

 

X-Perl: Unit frames. Enkel å sette opp både raid bars, target og party bars. Alt i en boks type oppsett som gjør at du slipper å dra rundt individuelle barer for vær person. Og meget genial om du er healer ettersom du kan sette opp en "range" oppsett som gjør at personer utenfor rekkevidde fader ut. Lett da å se hvem du ikke kan nå og hvem du kan nå.

 

SCT og SCTD: Scrolling combat text med damage addon (SCTD). Enkel å sette opp denne og. Teksten kan gjøres minimal og settes der du ønsker det.

 

I tilegg bruker jeg Prat for chat, Omen for threat og Carbonite map addon. Sistnevnte skal jeg derimot se om jeg finner en erstater til for den super minne som bare rakkern. Bruker ikke recount fordi jeg har ikke bruk for å flekse DPS i party chatten. Trenger jeg å benchmarke DPSen går jeg til en training dummy, bumper av litt og ser hva som kommer ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...