tha_ross Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Hei. Har nettopp skiftet strømforsyning da jeg trodde denne var defekt og laget pipe lyder. Tror nå i ettertid at den fungerte men at noe annet i pcen er defekt. Hva tror dere kan være feilkilden? Hovedkort eller Cpu?? Pcen prøver å starte men greier ikke det. Den stopper opp å prøver på nytt. Og da er kun hk og cpu tilkoblet. AMD Athlon 64 X2 3800+ 2.0GHz Socket 939 1MB, BOXED m/vifte Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI,Socket -939, Super Cooling pipe, PCI-Ex16 Dette er det jeg har, pluss en 650 watts chiftec strømforsyning. Om noe er defekt (som det sikkert er), hva anbefaler dere å sette inn i pcen av nytt hk og cpu?
Hans_Henrik Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 (endret) hvis RAM-kort er satt dårlig i/eller intet ram-kort, begynner PCen min og pipe Endret 18. november 2009 av Hans_Henrik
tha_ross Skrevet 18. november 2009 Forfatter Skrevet 18. november 2009 pcen min begynte å pipe uten grunn... har ikke vært åpnet heller. Den gamle strømforsyningen begynte bare å pipe av en merkelig grunn..
Mechablast Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 (endret) Det er ikke strømforsyningen som piper, det er bios feildiagnose, den forteller noe om hva som er feil, akkurat som når det piper 1 gang så betyr det at alt er iorden. Hvordan piper den, Foreksempel: 1 kort og 2 lange. Hør etter pipingen, så poster du den her. Endret 18. november 2009 av arjato
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå