Gå til innhold

Beat making program


ZtriCk-T

Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg leter etter et beat-making program som kan være passende for en nybegynner, har hørt en del om FL studio, er det noe å anbefale? trenger ikke å være et program til pc heller forresten, hvis det er en bra beat maker som man kan kjøpe og koble til pc'n / høytalerne etc så går det greit og. Noen som har noe å anbefale / ikke anbefale? Noen erfaringer? Tar imot all informasjon som kommer, takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Harry, krassi :) Man finner utrolig masse dritt om man søker på det du søkte på, og det er mye bedre å få hjelp av folk som har litt peiling.

 

FL studio er fantastisk. Har en liten demo som viser hva man kan gjøre med det.. lagde den for et par dager siden ^^ yeah

 

Lønner seg å se på demoprosjektene som er i programmet i begynnelsen. Det er ikke alt for komplisert å sette seg inn i, men du har ubegrenset med muligheter.

Endret av Demonique
Lenke til kommentar
Harry, krassi :) Man finner utrolig masse dritt om man søker på det du søkte på, og det er mye bedre å få hjelp av folk som har litt peiling.

 

Okey okey sorry :p sendte egentlig linken fordi jeg prøvde å finne et sted å poste en slik link på :p

tror jeg venter med å sende slike linker til jeg har kjekket hva som kommer ;)

 

Bra sang :thumbs: :thumbs:

Endret av krassi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...