Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Compaq 6715b blåskjerm, starter ikke [løst]


Anbefalte innlegg

hei, har problem med min HP laptop 6715b. Kjører vista home. Aner ikke hvorfor det skjer, siste jeg gjorde var å avinstallere norton antivirus og noe greier, etter dette gikk det kanskje 1 dag så begynte det å kræsje.. klarte å starte opp pc i sikkerhetsmodus og få slengt bilder og litt sånt over på en eksterndisk, når jeg har prøvd å starte i sikkerhetsmodus med nettverk har den kræsjet når jeg prøver å logge på.. Forsøkte nå nettop å formattere, resette til fabrikkinstillinger, den kom til kanskje 60% eller noe, så fikk jeg enda en blåskjerm.. samme type "om det er første gangen, start på nytt blabla fjern masinvare" osv..

 

noen gode forslag her eller er det bare å sende i retur til komplett? er litt over et år siden jeg fikk den..

[løst byttet hovedkort]

Endret av r0zie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Det står forresten "Warranty 1 year" på en klistrelapp på baksiden av PCen.. Er det game over eller????

 

Nei det er det ikke, det er samme hva de setter der kjøpsloven gjelder samme hva som står der! Så lenge du ikke har åpnet den eller andre ting som kan ha skadet pc'en

 

se kjøpsloven på www.lovdata.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...