Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er en ide som ikke jeg har sett før. Hva med å ha gullfisk eller pirayaer i kjøle-tanken + vindu i front?

 

Ps, ikke bruk glykol i kjølevannet da. Da svømmer fiskene så sakte!

 

MVH Øyvind

 

LOL!!

En jeg kjenner putta gullfisk i vanntanken, :D

de døde etter kort tid! :yes:

Lenke til kommentar
Hehe! Finnes kanskje fisk som tåler mer!  

 

Så dere foresten mixmaster akvariummene på tv? De startet en mixer med en fisk oppi!

 

For å si det sånn: Vannet ble fort grumsete. Var noe kunst greier i England. Rettsak og greier. Men fisken ble jo raskt avlivet!

 

MVH Øyvind

 

lol!

Lenke til kommentar

Hvis du har lyst på en ordentlig utfordring kan du jo hente stikksaga, utvide 5.25 brønnene og sette inn en CD-spiller beregnet på bil. :)

Så tar du hullsaga, skjærer to svære hull i sida på kabinettet og setter høyttalere der. :D Så kan du jo begynne å slite med å lage all den forskjellige spenningen som CD-spilleren skal ha :o (Tror disse finnes i ATX- kontakten, men er ikke helt sikker. :-? )

Det hadde vært den beste modden jeg har sett!!!! :yes:

Lenke til kommentar
Hehe! Finnes kanskje fisk som tåler mer!  

 

Så dere foresten mixmaster akvariummene på tv? De startet en mixer med en fisk oppi!

 

For å si det sånn: Vannet ble fort grumsete. Var noe kunst greier i England. Rettsak og greier. Men fisken ble jo raskt avlivet!

 

MVH Øyvind

så det ja! skratta så jeg nesten datt av stolen :D

Han fyren som slo på mixmasteren viste jo ikke at kontakten var i, og ble meget forfjamset :D men likevel LOL :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...