Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! trenger hjelp til en ny casemod idè jeg! har d meste fra før av.. vindu, lys, vifter, vifte styring etc.

Blir veldig gla for tips og hjelp til å finne på en ny mod! :D:D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, nesten lik idè som meg det, men jeg tenkte på spoiler jeg dah! :D

støydemping skal på uansett! og den er allerede lakket! leter oxo etter mods som ikke r såååå stort lixom! :p

Skrevet
Vitsen med spoiler på pcn er at den skal få høyere downforce, altså bedre grip i f.eks svinger :lol::D

ÅÅÅ ja!! Må huske V8er med kompressor og nos da! også slicks!

Skrevet

Her er en ide som ikke jeg har sett før. Hva med å ha gullfisk eller pirayaer i kjøle-tanken + vindu i front?

Ps, ikke bruk glykol i kjølevannet da. Da svømmer fiskene så sakte!

MVH Øyvind

Skrevet
Her er en ide som ikke jeg har sett før. Hva med å ha gullfisk eller pirayaer i kjøle-tanken + vindu i front?

Ps, ikke bruk glykol i kjølevannet da. Da svømmer fiskene så sakte!

MVH Øyvind

LOL!!

En jeg kjenner putta gullfisk i vanntanken, :D

de døde etter kort tid! :yes:

Skrevet

Hehe! Finnes kanskje fisk som tåler mer!

Så dere foresten mixmaster akvariummene på tv? De startet en mixer med en fisk oppi!

For å si det sånn: Vannet ble fort grumsete. Var noe kunst greier i England. Rettsak og greier. Men fisken ble jo raskt avlivet!

MVH Øyvind

Skrevet

Så dere foresten mixmaster akvariummene på tv? De startet en mixer med en fisk oppi!

For å si det sånn: Vannet ble fort grumsete. Var noe kunst greier i England. Rettsak og greier. Men fisken ble jo raskt avlivet!

MVH Øyvind

lol!

Skrevet

Hvis du har et kabinett hvor du kan ha kabinettvifter anbefaler jeg deg å bytte dem ut med noen griller fra microplex eller 3dfxcool.

Skrevet

Hvis du har et kabinett hvor du kan ha kabinettvifter anbefaler jeg deg å bytte ut de orginale grillene med noen griller fra microplex eller 3dfxcool.

Har gitt dette tipset til flere

Skrevet

Hvis du har lyst på en ordentlig utfordring kan du jo hente stikksaga, utvide 5.25 brønnene og sette inn en CD-spiller beregnet på bil. :)

Så tar du hullsaga, skjærer to svære hull i sida på kabinettet og setter høyttalere der. :D Så kan du jo begynne å slite med å lage all den forskjellige spenningen som CD-spilleren skal ha :o (Tror disse finnes i ATX- kontakten, men er ikke helt sikker. :-? )

Det hadde vært den beste modden jeg har sett!!!! :yes:

Skrevet

MVH Øyvind

så det ja! skratta så jeg nesten datt av stolen :D

Han fyren som slo på mixmasteren viste jo ikke at kontakten var i, og ble meget forfjamset :D men likevel LOL :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...