Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

"windows failed to load" ved bytte av skjermkort!


Anbefalte innlegg

jeg bygde forige uke en ny pc. alt virket som det skulle ved første oppstart og greier (utrolig nok). jeg chillan litt i msn osv og bare koste meg med w7 før skjermen frøs og lyden så. pcen fortsatte å gå. jeg fant ut at det var relatert til skjermkortet, og pakket dette ned for å sende tilbake til komplett. jeg puttet så i mitt gamle skjermkort til stor skuffelse når jeg skulle spille (dårlig grafikk..). Mw2 ble for stor kost for dette kortet og det kuttet 2 ganger grunnet varme. etter den 2. gangen tok jeg kvelden uten å starte opp igjen.

 

Dagen etter, uten å starte opp på nytt med det gamle kortet, puttet jeg i det nye kortet for å se om det var en tilfeldighet at det gamle kortet ikke krasjet. det var det ikke, og jeg pakket igjen det nye kortet ned. Drivere og slikt har jeg selvsagt tilpasset etter hvilket kort som har vært i bruk. når jeg NÅ puttet i det gamle kortet, fikk jeg bluescreen og windows failed to load! jeg kommer inn i safe mode, men fikk bluescreen. bluescreenen ga seg når jeg la inn driverne til kortet. jeg puttet i det nye kortet for å sjekke om alt hadde gått til dundass, det hadde det heldigvis ikke, og windows loadet riktig.

 

det gamle kortet fungerer allikevel fortsatt i den gamle pcen, men altså ikke i den nye. jeg ønsker ikke vente 1 uke med å bruke den stasjonære pcen, så kan noen hjelpe meg med dette problemet? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...