Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost utsatt til september 2004


Anbefalte innlegg

Usj, dette var en liten nedtur...S.T.A.L.K.E.R. har fått en offisiell releasedato, men den var ikke i slutten av 2003 som hele tiden har blitt sagt fra GSC. Derimot har 24. september 2004 nå blitt satt som dato (med 21/09 i US). :cry:

 

Mao. 1 år og 4 måneder til...eller 16 måneder...eller 487 dager...

 

Dette har vært en møkkahelg, først går skjermen min til de evige jaktmarker og nå dette! Lurer på hva som blir det neste... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slapp av, ingen grunn til å sutre. Takket være denne utsettelsen, vil spillet mest sannsynlig bli langt mer stabilt og spillbart, mindre bugs e.t.c. Personlig synes jeg det er greit med en forsinkelse om det bidrar til at et spill's kvalitet blir høyere når det kommer ut. I mellomtiden er det mye annet å bryne seg på, så jeg skjønner egentlig ikke problemet.

Lenke til kommentar
Slapp av, ingen grunn til å sutre. Takket være denne utsettelsen, vil spillet mest sannsynlig bli langt mer stabilt og spillbart, mindre bugs e.t.c. Personlig synes jeg det er greit med en forsinkelse om det bidrar til at et spill's kvalitet blir høyere når det kommer ut. I mellomtiden er det mye annet å bryne seg på, så jeg skjønner egentlig ikke problemet.

Jeg må si meg enig i den det er jo ikke den største nytelse og spille et spill som man må patche 10 ganger før det bli spillobart. Som Hidden også sier er at et spill blir jo mye fetere hvis de sitte og lager det helt ferdig før de slipper det ut. (slik som Starcraft Ghost). Men vi har jo DOOM 3 og HL2 og glede oss til. :D

Lenke til kommentar
Slapp av, ingen grunn til å sutre. Takket være denne utsettelsen, vil spillet mest sannsynlig bli langt mer stabilt og spillbart, mindre bugs e.t.c. Personlig synes jeg det er greit med en forsinkelse om det bidrar til at et spill's kvalitet blir høyere når det kommer ut. I mellomtiden er det mye annet å bryne seg på, så jeg skjønner egentlig ikke problemet.

Jeg må si meg enig i den det er jo ikke den største nytelse og spille et spill som man må patche 10 ganger før det bli spillbart. Som Hidden også sier er at et spill blir jo mye fetere hvis de sitter og lager det helt ferdig før de slipper det ut. (slik som Starcraft Ghost). Men vi har jo DOOM 3 og HL2 og glede oss til. :D

Lenke til kommentar
Slapp av, ingen grunn til å sutre.

 

Jo, takk for den... :evil:

 

Hvis OFP2 blir utsatt i 4 år så får vi se hvem som "sutrer" :wink:

 

Så lenge det er for å fikse bugs, etc. har jeg ikke noe imot at de bruker mer tid, men GSC har drevet med spillet så lenge nå at de burde ha justert tidsrammen offentlig for lenge siden. Men jeg tar livet med ro. HL 2, H&D 2 (ta denne tittelen med en stor klype salt...), Xenus, Far Cry, Rainbow Six 3: Athena Sword, BF1942 SWOWWII osv. sørger for at jeg har nok ting å se frem imot denne høsten/vinteren!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...