Gå til innhold

Gnu/Linux for the ultimate nerd!


atlef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe... Vi kan jo si godt valg med *nix. Jeg hadde neppe satt rompa på en superbike med Windows til å styre kreftene!

 

Når det er sakt er det gøy å følge utviklingen i transport sektoren. Men for å være litt negativ: Noen har misforstått kraftig ved å bygge en slik sykkel! Er det for å være miljøvennlig? Neppe, de mest sinnssykt WSB og motogp syklene bruker like mye, eller mindre, bensin som en middels daff Ford Fiesta 1 liters diesel.

 

Og hva er poenget med en MC? Jo, underholdning! Utelukkende. Ja, de er litt praktiske i rush trafikken, men det er entusiaster som kjøper og kjører de. Jeg har selv kjørt MC noen år og elsker det! Jeg hadde aldri satt meg på en el sykkel og svishet avsted. Det skal være gromt. Lyd og vibrasjoner. MC er noe som skal vekke mannen i deg! Ikke tilfredsstille en isbjørn. Jeg godtar at vanlige transportmidler som stasjonsvogner blir kjedelige, men la oss beholde MCen som en matcho greie...

 

Beklager det lille utbruddet, og noe off topic. Dette har irritert meg en stund nå. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...