Gå til innhold

SymTorrent på Symbian S60 5th edition


aXept

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er litt latskap og ikke en gang sjekke hjemmesiden til produsenten som sier følgende på første side:

 

Certificate updated and new version info

Posted by: Kenley | Date: October 16, 2009 | Comments: 6

 

I have rebuilt 1.41 with a new certificate, which should be valid for about 10 years from now.

 

Regarding the new version, I am still too busy with other stuff, so I don't want to make any false promises, but I think that before the end of 2009 I'll be able to create an update (with improved transfer speeds, bugfixes and maximum upload/download speed control).

 

Expired certificate

Posted by: Kenley | Date: October 14, 2009 | Comments: 2

 

We are aware the the certificate of the previous version has been expired. A new version will be uploaded tomorrow.

Endret av josh909
Lenke til kommentar
Det er litt latskap og ikke en gang sjekke hjemmesiden til produsenten som sier følgende på første side:

 

Certificate updated and new version info

Posted by: Kenley | Date: October 16, 2009 | Comments: 6

 

I have rebuilt 1.41 with a new certificate, which should be valid for about 10 years from now.

 

Regarding the new version, I am still too busy with other stuff, so I don't want to make any false promises, but I think that before the end of 2009 I'll be able to create an update (with improved transfer speeds, bugfixes and maximum upload/download speed control).

 

Expired certificate

Posted by: Kenley | Date: October 14, 2009 | Comments: 2

 

We are aware the the certificate of the previous version has been expired. A new version will be uploaded tomorrow.

 

 

 

Vel, hadde jeg lastet ned fra produsenten sine sider så hadde jeg nok fått med meg det... Lastet ned fra Symbian-freak.com.....

 

Men men... klarer meg uten jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...