Gå til innhold

Spillfavoritter/anbefaling av spill til Wii


Bonna86

Anbefalte innlegg

Til bursdagen min var jeg så heldig å få Nintendo Wii, men har ennå ikke så mange spill. I den anledning trenger jeg noen anbefalinger av gode spill til Wii. Selv har jeg Wii Fit og Wii Sports. Tilleggsutstyr er ikke noe problem, da jeg har en del fra dør (deriblant dansematte osv).

 

Edit: jeg liker det meste av spill - men liker godt typiske plattformspill a la Mario, til pek og klikk (a la CSI). Liker også bilspill, simulatorspill osv. Er ikke så glad i typiske fantasyspill og spill som bare handler om skyting (dog, jeg liker f. eks GTA).

 

Hva er dine favoritter? Noen å anbefale?

 

Om det er en tråd om dette fra før så beklager jeg.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.dagbladet.no/2009/11/13/kultur/spill/wii/9032957/

 

hva med denne?

 

Ellers er zack and wiki pek og klikk og bra. Super paper mario er også veldig moro. Wario ware smooth moves er kanskje noe også.

 

New super mario bros kommer jo 20 november og er et must for alle wiieiere. Glemte å nevne super mario galaxy som også er et must.

Endret av husgutt
Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/2009/11/13/kultur/spill/wii/9032957/

 

hva med denne?

 

Ellers er zack and wiki pek og klikk og bra. Super paper mario er også veldig moro. Wario ware smooth moves er kanskje noe også.

 

New super mario bros kommer jo 20 november og er et must for alle wiieiere. Glemte å nevne super mario galaxy som også er et must.

 

Tusen takk for gode tips, fant disse spillene til en rimelig penge på ebay. Blir nok noen spill i posten de neste dagene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...