Isvarmt Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Nå har jeg bestilt stasjonær pc, og trenger derfor ikke laptopen min lenger. Det er en Acer 5930G Jeg har skiftet sjerm på den fordi den andre gikk i stykker, Specs:http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=375531 jeg ga vel va 7000 da jeg kjøpte den for 1 år siden, hvor mye er den verdt og hvor kan jeg selge den?
greenman Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 prøv å legg den ut på finn.no. kan jo begynne på feks 4500,- så kan heller folk prute litt =) lykke til med salget
Isvarmt Skrevet 12. november 2009 Forfatter Skrevet 12. november 2009 prøv å legg den ut på finn.no. kan jo begynne på feks 4500,- så kan heller folk prute litt =)lykke til med salget ok ,takk
Stigma Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 hw.no har jo sitt eget bruktmarket da. Der selges og kjøpes det masse spesifikt datautstyr. Bare sjekk menyen på toppen av denne siden. En fordel er at det er gratis, så du kan alltid legge ut annonsen der også i tillegg til Finn om du vil, så har du dobbel mulighet til å få et salg. Hva du kan selge den for derimot vil jeg ikke pekulere i. Det kommer mye ann på hva kjøper du finner for den, men et sted mellom 50-70% av nypris er vel noenlunde realistisk. Du kan alltids starte med en pris i det høyere sjiktet og droppe prisen etterhvert om du ikke får napp, hvis du ikke har hastverk altså... -Stigma
FlinkeFreddy Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Datamaskinen din er hvit på innsiden? Min er i allefall det, og den fargen har falma en del. Space-knappen har blitt gul. Skulle jeg solgt den, tror jeg det hadde dratt ned prisen en del, i forhold til sorte modeller. Den ser mye eldre ut enn det den er...
stonebro Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Hvis du kan bevise kjøpsdato, maskinen er pent brukt (ikke nødvendigvis lite brukt, men pent brukt, ingen synlige defekter), og du har det meste av original-accessories som fulgte med maskinen (aller helst inkludert forpakningen), så kan du glatt få solgt den der for 4500. Kanskje til og med noen hundrelapper mer, det er fortsatt en god PC.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå