Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å få vite detaljer om kjærestens tidligere sexliv


Gjest Trådstarter

Anbefalte innlegg

Selv om noen før deg har hatt større kuk, så trenger hun ikke si det.

At hun har en liste over hvem hun har pult er litt patetisk, og at hun i tillegg bare er 16, sier meg bare en ting: Sluuuut. Hadde ikke giddet det.

 

Samme tenker jeg.

 

Altså, nå har jeg spurt og gravd masse om min kjærestes historikk, men det er mest fordi jeg er nysgjerrig på hvordan han har oppført seg sammen andre jenter. Han har ikke noe lang liste heller (så vidt jeg vet).

 

Nei, veldig snodig 16-åring, dette.

Må henge meg på dette toget jeg.

Hun behandler deg ikke godt! Ingen fortjener slik behandling.

Og ja.. Kansje du ville testet deg for kjønnssykdommer ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_gutt_18_*

Må si jeg kjenner meg godt igjen her.

 

Var sammen med en jente i 2 år, som konstant gikk å pratet om exer, at hun savnet å være singel, størrelsen på forrie gutter, osv... dum og forelska jeg var, klarte jeg ikke å gjøre d slutt... etter 2 år gjorde hun d slutt, da hun fikk følelser for en hun lå med på fest.. må si jeg har hadt bedre selvtillit enn det jeg hadde da..

 

nå har jeg fått meg en ordentlig jente, som faktisk bryr seg om meg, og mine følelser :) anbefaler deg å gjøre det samme

Lenke til kommentar
Jeg ser på sex som noe man bare deler med en kjæreste, og jeg synes damer som går på byen og skaffer seg en one night er horer. Seriøst også. Jeg synes det rett og slett er motbydelig og ekkelt å tenke på at de en gang blir kjæreste med en gutt. "Stakkars den kommende kjæresten" tenker jeg.

 

Jeg kunne ikke ha vært mer enig, selv om jeg kanskje ville ha ordlagt meg noe mer intelligent :). Jeg respekterer selvsagt andres syn på dette, men tar kraftig avstand fra det jeg velger å kalle for primitiv seksualitet.

 

Det er faktisk kun nylig at jeg selv har opplevd å ha seksuelle relasjoner til en kvinne jeg faktisk har sterke følelser for. Tidligere har jeg bare latt meg drive av samfunnets forventinger og mine egne primitive lyster, uten å stille kritiske spørsmål.

 

Jeg mener at sex skal være et resultat av at to mennesker er glad i, og har følelser for hverandre.

Derfor ville det ha vært uaktuelt å ha et forhold til en kvinne med oppfattninger rundt noe så viktig som seksualitet, som stred så fundamentalt med mine. Imidlertid skal man alltid være åpen for diskusjon. Jeg ville fått i gang, om mulig, en konstruktiv dialog mellom dere. Slik vil dere få se hvor dere står i forhold til hverandre. Kanskje dette ikke egentlig reflekterer hennes synspunkt, men hun har andre behov som gir seg utslag i dette?

 

Det kan jo hende at det går an å komme til et kompromiss?

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Helt ærlig, denne jenta høres litt dum ut(les:mindre intelligent).

 

Useriøst svar sier du? Ja litt enig, men det bygger på erfaring og godt kjennskap til mennesker.

 

Jeg hadde en kjæreste for noen år tilbake. Det var et veldig rart forhold. Jeg trodde hun var jomfru da vi var sammen, husker ikke helt om jeg var det eller ikke. Uansett, etter en stund viste det seg at hun ikke var jomfru... eller så var hun det, fikk litt forskjellige svar. Vi kommuniserte dårlig, siden hun rett og slett ikke svarte meg (!) da jeg tok ting som dette opp med henne. "Vet ikke" og "gidder ikke ta denne krangelen nå" var andre måter å holde seg unna kommunikasjon.

I tillegg hadde vi problemer i bingen. Jeg var nok litt stor for henne, og gjorde ikke saken bedre (kanskje det som føkka det til i utgangspunktet).

 

Uansett, dette fylte hodet mitt med vonde tanker som ikke forsvant, veldig likt som du forklarer. Jeg tenkte på henne non-stop, og jeg tror hun var klar over dette på et eller annet nivå. Hun begynte å flørte med andre på utesteder rett foran meg eller i hjembyen min da jeg ikke var ute (avstandsforhold), som jeg hørte om etterpå. Enten hvis jeg overhørte samtaler, eller hvis jeg hørte det av andre.

 

Dette gjorde ikke sakene bedre, og det var etter dette skjedde (forrige avsnitt beskriver en periode på sommeren) jeg "fikk vite" hun ikke var jomfru. Tankene svirret rundt i hodet som aldri før.

 

Jeg vet akkurat hva du gjennomgår!

 

Vi var sammen i to år, hun slo opp på melding da hun kom hjem etter å ha vært på besøk hos meg en sommer.

I ettertid har jeg konkludert med at hun rett og slett var skikkelig utspekulert. Hun spilte på mine følelser for å få en dominerende status i forholdet. Dette kan argumenteres for videre med andre historier.

 

Jeg tror du bør se på min historie og trekke paralleller til din situasjon. Er du sikker på at din lille frøken egentlig er så snill som du tror? Jeg tror helt ærlig min eks ikke mente å gjøre som hun gjorde, men at det skjedde automatisk, som et instinkt.

 

Jeg tror helt ærlig din kjære prøver å knekke deg litt, for å ha et siste ord i forholdet. Mange jenter liker å være dominerende ovenfor sine kjærester, spesielt hvis de er eldre (jeg er et år eldre enn min eks, men mye mer moden). Hvorfor har jeg ikke sikkert svar på, men det skaper skryterettigheter ovenfor venninner å ha ei "bikkje" som gjør alt. Da spesielt en eldre kjæreste.

 

Jeg synes du skal ta makten tilbake, si til henne at du krever respekt. Er ikke fremmed for ordet mannsjåvinist, men av og til forsvares handlinger av situasjon.

Siden jeg har hatt en liknende situasjon, og aldri fått svar på spørsmål siden jeg ikke har prata 100% med noen om det, hadde det vært morro å få tilbakemeldinger.

 

Lykke til!

 

Helt enig!!!

 

Det nytter ikke å si at du er såret, istedet for i bli sint. Var en som svarte som mente dette, men det er jeg helt uenig i. Viser du følelser nå, blir du taperen i forholdet. Jeg er enig med "BeenThereDoneThat", du bør "ta makta tilbake".

 

Er du mannen i forholdet, eller er du en tøffel?

Lenke til kommentar
Jeg ser på sex som noe man bare deler med en kjæreste, og jeg synes damer som går på byen og skaffer seg en one night er horer. Seriøst også. Jeg synes det rett og slett er motbydelig og ekkelt å tenke på at de en gang blir kjæreste med en gutt. "Stakkars den kommende kjæresten" tenker jeg.

 

Jeg kunne ikke ha vært mer enig, selv om jeg kanskje ville ha ordlagt meg noe mer intelligent :). Jeg respekterer selvsagt andres syn på dette, men tar kraftig avstand fra det jeg velger å kalle for primitiv seksualitet.

 

Det er faktisk kun nylig at jeg selv har opplevd å ha seksuelle relasjoner til en kvinne jeg faktisk har sterke følelser for. Tidligere har jeg bare latt meg drive av samfunnets forventinger og mine egne primitive lyster, uten å stille kritiske spørsmål.

 

Jeg mener at sex skal være et resultat av at to mennesker er glad i, og har følelser for hverandre.

Derfor ville det ha vært uaktuelt å ha et forhold til en kvinne med oppfattninger rundt noe så viktig som seksualitet, som stred så fundamentalt med mine. Imidlertid skal man alltid være åpen for diskusjon. Jeg ville fått i gang, om mulig, en konstruktiv dialog mellom dere. Slik vil dere få se hvor dere står i forhold til hverandre. Kanskje dette ikke egentlig reflekterer hennes synspunkt, men hun har andre behov som gir seg utslag i dette?

 

Det kan jo hende at det går an å komme til et kompromiss?

 

 

Kunne ikke sagt meg mer enig enn med deg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...