naitsx Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Hei, skal gå til innkjøp av en ny datamaskin. maskinen skal brukes til spilling, og redigering av film og bilder. Har satt sammen denne på komplett, og lurer på om noen kan bekrefte at dette er noe å sattse på: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...E0-DF1DE3E9A381 mvh stian
bIsk0p Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Forferdelig bortkasta pengebruk spør du meg.. Og hva skal du med vannblokk på CPU, har du resten fra før av?
cruzader Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 bortsett fra butikken så ser delelisten grei ut
naitsx Skrevet 12. november 2009 Forfatter Skrevet 12. november 2009 ja greit at jeg kanskje kjører litt overkill, men vil ha en data jeg ikke trenger og oppgradere på noen år, eventuelt nytt skjermkort i cross eller sli vist det blir problemer. har du noen bedre forslag da? cruzader: Noe galt med komplett?
cruzader Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 komplett er ikke billige akkurat, servicen må du returnere noe med feil er heller ikke tidenes beste.
naitsx Skrevet 12. november 2009 Forfatter Skrevet 12. november 2009 komplett er ikke billige akkurat, servicen må du returnere noe med feil er heller ikke tidenes beste. Nei, de er ikke billigst for å si det sånn. men de er en av få som har alt i sitt varesortiment. kjente ikke at jeg orket og bestille fra mange leverandører
bIsk0p Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 (endret) Du kan fint gå for et i5 eller AM3 uten å være redd for å måtte oppgradere i morgen Men, du skal få velge selv. Har du pengene, er det jo bare å kjøre på. Ville vel heller gått for Intel SSD HD58xx i CF er absolutt ikke nødvendig! Gøy, men ikke nødvendig. Det er lenge før disse kortene vil slite med spillene. EDIT: Kan legge ved en lignende handlekurv fra DustinHome; Endret 12. november 2009 av bIsk0p
naitsx Skrevet 12. november 2009 Forfatter Skrevet 12. november 2009 Du kan fint gå for et i5 eller AM3 uten å være redd for å måtte oppgradere i morgen Men, du skal få velge selv. Har du pengene, er det jo bare å kjøre på. Ville vel heller gått for Intel SSD HD58xx i CF er absolutt ikke nødvendig! Gøy, men ikke nødvendig. Det er lenge før disse kortene vil slite med spillene. ja i5 var mitt førstevalg, og det blir jo en smule billigere. men jeg bekket mere over til i7 fordi mange andre sa at i5 måtte jeg oppgradere om 1 år. Har du noen forslag på oppsett med i5? det eneste jeg har er skjerm. Vil helst ha det kabinette jeg har valgt ut:p
bIsk0p Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Jeg har også hørt at socket 1156 (i5) kommer til å forsvinner rimelig fort, men har også hørt ting som motsier akkuratt dette her. Uansett, kjøp en maskin du har i 2 år, så kjøper du ny. Små oppgradering er som å pisse i motvind økonomisk sett. Disse forslagene er noen jeg har laget før, så de trenger litt endring for at de skal passe deg. Endring: DVD-brenner til vanlig size (er slim, my bad!). Minnet kan være bedre, men det vil fungere. Harddisk er grei som sekunder, men burde byttes til en 7200rpm hvis den er OS disk. Kabinettet er et flott kabinett, men det du hadde er utentvil bedre (og 5 ganger så dyrt..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå