Gå til innhold

Kjøp av ny datamaskin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja greit at jeg kanskje kjører litt overkill, men vil ha en data

jeg ikke trenger og oppgradere på noen år,

eventuelt nytt skjermkort i cross eller sli vist det blir problemer.

har du noen bedre forslag da? :)

cruzader:

Noe galt med komplett?

Skrevet
komplett er ikke billige akkurat, servicen må du returnere noe med feil er heller ikke tidenes beste.

Nei, de er ikke billigst for å si det sånn.

men de er en av få som har alt i sitt varesortiment.

kjente ikke at jeg orket og bestille fra mange leverandører :p

Skrevet (endret)

Du kan fint gå for et i5 eller AM3 uten å være redd for å måtte oppgradere i morgen ;)

Men, du skal få velge selv. Har du pengene, er det jo bare å kjøre på. Ville vel heller gått for Intel SSD

HD58xx i CF er absolutt ikke nødvendig! Gøy, men ikke nødvendig. Det er lenge før disse kortene vil slite med spillene.

EDIT: Kan legge ved en lignende handlekurv fra DustinHome;

524523.jpeg

Endret av bIsk0p
Skrevet
Du kan fint gå for et i5 eller AM3 uten å være redd for å måtte oppgradere i morgen ;)

Men, du skal få velge selv. Har du pengene, er det jo bare å kjøre på. Ville vel heller gått for Intel SSD

HD58xx i CF er absolutt ikke nødvendig! Gøy, men ikke nødvendig. Det er lenge før disse kortene vil slite med spillene.

ja i5 var mitt førstevalg, og det blir jo en smule billigere.

men jeg bekket mere over til i7 fordi mange andre sa at i5 måtte jeg

oppgradere om 1 år.

Har du noen forslag på oppsett med i5?

det eneste jeg har er skjerm. Vil helst ha det kabinette jeg har valgt ut:p

Skrevet

Jeg har også hørt at socket 1156 (i5) kommer til å forsvinner rimelig fort, men har også hørt ting som motsier akkuratt dette her. Uansett, kjøp en maskin du har i 2 år, så kjøper du ny. Små oppgradering er som å pisse i motvind økonomisk sett.

Disse forslagene er noen jeg har laget før, så de trenger litt endring for at de skal passe deg.

524525.jpeg

Endring: DVD-brenner til vanlig size (er slim, my bad!). Minnet kan være bedre, men det vil fungere. Harddisk er grei som sekunder, men burde byttes til en 7200rpm hvis den er OS disk. Kabinettet er et flott kabinett, men det du hadde er utentvil bedre (og 5 ganger så dyrt..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...