Gå til innhold

Datakjeden webshop - serviceinstilling


joffa_

Anbefalte innlegg

Frustrere

 

Har en sak gående hos Datakjedens webshop. 24.09 bestilte jeg meg en demovare, et Samsung hjemmekinosystem, på websiden.

Godt og vell en uke etter dette, fikk jeg en e-post der de skrev følgende:

 

Hei, Beklager var en som bestilte rett før deg og dette var siste vi hadde også. Skal vi kansellere din bestilling og refundere pengene eller vil du bytte til noe annet?

 

Hilsen Datakjeden Webshop

 

"Rett før deg" sjokkerene at alle sier dette. Tar det som en selvfølge at denne allerede var solgt når jeg bestilte den.

Deretter måtte jeg selv ta kontakt med de for å høre hva som nå skjedde.

Jeg fikk valget om å enten få refundert pengene, eller velge et produkt til samme pris.

 

Fair enough.

Samme dag etter litt om å men, ble et annet produkt bestilt. Mandag 05.10 hentet jeg produktet på postkontoret, og begynte å pakke ut på kvelden etter endt arbeidsdag. Til min store forbauselse var det ingen høytalerkalber med. Hadde Samsung bare valgt ut utstyre sine produkter med noen form for standard, hadde jeg bare kjøpt egene kabler, men de har egene innganger på hovedenheten.

Så tirsdagsmorgen 09.00 ringte jeg og forklarte at det ikke fulgte med kabler. Og jeg ble rett og slett sjokkert når jeg ble forsøkt overtalt om at det var HDMI kabel jeg prøvde å forklare at ikke fulgte med. Og etter 20 minutter i telefonene fikk jeg høre at han skulle undersøke om det skulle være med høytalerkabler. Det nyttet ikke å forklare kundebehandleren hos Datakjeden at det er en selvfølge at det følger med kabler til et komplett hjemmekinosystem.

 

På slutten av tirsdag fikk jeg epost:

 

Hei, Har etterlyst hva som er ståa med høytalerkablene hos leverandøren. De jobber med å sjekke dette, men jeg har dessverre ikke fått svar i dag. Jeg regner med å få svar i løpet av morgendagen, og skal gi deg tilbakemelding så fort jeg får svar derfra. Mvh, .navn. - Datakjeden Webshop

 

Etter dette er det stort sett lovnader om nye leveringsdator jeg har fått.

Nå er 5 uker siden jeg varslet om kablene, og jeg har fremdeles ikke fått noe fornuftig svar fra Datakjeden.

 

Jeg har fått et refnr fra Itegra som tydeligvis har bestilt kabler fra Samsung Spare Parts, de har jeg vært i kontakt med men ingen i Samsung norge eller Samsung spare parts har det ref. nr noe sted.

 

Hvor mye skal man egentlig finne seg i?!

 

/ Johan Sandvik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...