terion Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Noen som vet om hvor de selger win7? Tydelig at de skal prøve å selge nye maskiner om dagen, for win7 ultimate retail er ikke å finne. Jeg gidder ikke oppgraderingspakker, fra før av har jeg XP, å knote med clean/custom install fra oppgraderingsmedie i fremtiden gidder jeg ikke. Hvor finner jeg win7ultimate retail om dagen?
peacee Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Noen som vet om hvor de selger win7?Tydelig at de skal prøve å selge nye maskiner om dagen, for win7 ultimate retail er ikke å finne. Jeg gidder ikke oppgraderingspakker, fra før av har jeg XP, å knote med clean/custom install fra oppgraderingsmedie i fremtiden gidder jeg ikke. Hvor finner jeg win7ultimate retail om dagen? du kan jo laste ned fra piratebay da di har di fleste win 7 versjonene
myhken Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Trenger du virkelig Ultimate da? Home Premium holder for de fleste, og hvis du absolutt ikke trenger Bitlocker kan du kjøpe Pro versjonen. Amazon.co.uk er en mulighet til å få tak i fullversjonen. Men ellers så det dårlig ut i norske nettbutikker for fullversjonen av Ultimate ja.
p@ge Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 komplett får den inn om ca 3 uker. Microsoft Windows Ultimate 7 Norsk, Full, DVD Vårt varenr.: 498111/Produsentens varenr.: GLC-00243 Tilgjengelighet: Ubekreftet dato 11 stk. 2009-12-01 kr 2.795,- ( hvis du bestiller går de sikkert fortere ) jeg bestilte og fikk beskjed leveringstid var ca 3 uker, men fekk den i posten etter ca 1 uke.
terion Skrevet 11. november 2009 Forfatter Skrevet 11. november 2009 Yeah, liker kryptering, så vil gå for ultimate. De datoene til norske nettbutikker blir bare flyttet lenger og lenger frem ser jeg. Mon tro om ikke jeg får ty til noe utenlandshandleri da, ja..
myhken Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Yeah, liker kryptering, så vil gå for ultimate.De datoene til norske nettbutikker blir bare flyttet lenger og lenger frem ser jeg. Mon tro om ikke jeg får ty til noe utenlandshandleri da, ja.. Hvorfor ikke bare kjøpe Home Premium og bruke TrueCrypt til å kryptere diskene dine da? Så sparer du en god del kroner. Det er faktisk utrolig liten vits i å kjøpe Ultimate.... Pro hvis du trenger å koble deg opp mot bedriftsnettverk eller kunne ta over pcen via Remote Desktop fra andre pcer. Ellers har Home Premium alle andre muligheter....men har du lyst og råd til å kaste bort penger, så værsågod.
terion Skrevet 12. november 2009 Forfatter Skrevet 12. november 2009 Bruker pc i jobbsammenheng og mot serveren i bedriften, ja, så trenger minst pro-versjonen, men det er jo så latterlig liten diferanse på prisen av pro og ultimate. Ikke det at pro er noe lettere å få tak i heller, er gjerne oppgitt med samme pris og leveringstid som ultimate. Netshop f.eks har pro og ultimate til samme prisen i lista si?!
runejors Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Du får kjøpt W7 i de fleste butikker som Elkjøp. de har da kun home versjonen Rune
svein5 Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Bruker pc i jobbsammenheng og mot serveren i bedriften, ja, så trenger minst pro-versjonen, men det er jo så latterlig liten diferanse på prisen av pro og ultimate. Ikke det at pro er noe lettere å få tak i heller, er gjerne oppgitt med samme pris og leveringstid som ultimate.Netshop f.eks har pro og ultimate til samme prisen i lista si?! Microsoft store uk....Der kan du laste den ned og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå