Gå til innhold

Ny bærbar til cirka 12000


Anbefalte innlegg

Har sett en stund nå på nye Bærbare pc'er.

Tenker en pc på 15", lagringsplass er ikke så viktig, men ytelsen er nødt å være god.

 

Har for øyeblikket sett på HP Envy 15-1099 til 12000 (Får rabatt på jobb)

Men er det noen andre pc'er som yter bedre til samme pris? Eller er dette et godt kjøp?

 

Bruken er hovudsakelig litt spilling, men mest Film redigering og photoshop, litt Flash også.

Endret av frinder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HP Envy 15" er ett veldig godt kjøp, men den blir fort varm vis den kjøres hardt og kontinuerlig. Men den er jo skikkelig lekker da.

 

Men du kan ta en titt på Dell Studio XPS 16, den har nettopp kommet med intel i7 prosessor, der kan du også velge deg opptil 256GB SSD harddisk og 8 GB Ram for ekstra bra ytelse. Vis du også slipper å betale moms, så kan du sikkert også oppgradere prosessor til i7 820qm, og fortsatt ligge under 12 000 kroner. :w00t:

 

Sammenliger du disse 2 pc'ene så tror jeg du kan se at HP Envy 15" er litt overpriset... :hrm:

Lenke til kommentar
HP Envy 15" er ett veldig godt kjøp, men den blir fort varm vis den kjøres hardt og kontinuerlig. Men den er jo skikkelig lekker da.

 

Men du kan ta en titt på Dell Studio XPS 16, den har nettopp kommet med intel i7 prosessor, der kan du også velge deg opptil 256GB SSD harddisk og 8 GB Ram for ekstra bra ytelse. Vis du også slipper å betale moms, så kan du sikkert også oppgradere prosessor til i7 820qm, og fortsatt ligge under 12 000 kroner. :w00t:

 

Sammenliger du disse 2 pc'ene så tror jeg du kan se at HP Envy 15" er litt overpriset... :hrm:

 

Var innpå og sjekket, og er utrolig nysjerrig på hvordan du fikk det til å bli 12k

Godt mulig jeg har gjort noe feil, men jeg havnet på 20k. Og det med 500gb sata som er billigere enn 250gb ssd og 6gb ram

 

Bare 820qm trekker prisen fort opp i 15k.

 

 

Merknad: Får bare rabatt på Asus, Acer, HP og Compaq.

Endret av frinder
Lenke til kommentar
HP er søppel, styr for all del unna. Dell XPS serien er heller ikke særlig imponerende da du i grunn får lite kraft for pengene. Skal du ha muskler for pengene går du for Asus. Sjekk denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=495462

 

Nå er ikke skjermkortet noe spesielt kraftig på den der...

I forhold te Hp sin iallefall.

 

http://www.videocardbenchmark.net/video_lo...GeForce+GT+240M

Endret av frinder
Lenke til kommentar

Var innpå og sjekket, og er utrolig nysjerrig på hvordan du fikk det til å bli 12k

Godt mulig jeg har gjort noe feil, men jeg havnet på 20k. Og det med 500gb sata som er billigere enn 250gb ssd og 6gb ram

 

Bare 820qm trekker prisen fort opp i 15k.

 

 

Merknad: Får bare rabatt på Asus, Acer, HP og Compaq.

 

Jammen ok, visste ikke at du ikke hadde rabatt på Dell, men så også nå at prisen på RAM brikker er skutt til himmels, men ser også at de nye er bedre, så dette ble ett heller dårlig eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...