Gå til innhold

rheobus til 3,5" bay

anbar

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet noen av dere om noen alternative rehobuser til 3,5 bays og hvor de selges... jeg leter og leter men finner ikke så veldig mye bra

:roll:

takk for alle svvar...

ps: hadde vært fint med direkte url!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

thx... men har du noen andre? vil gjerne se gjennom markedet før jeg bestemmer meg :D

ikke det at den reobussen er dårlig... bare ønsker litt variert tilbud

Spanks :yes:

Skrevet

Se litt runde på www.microplex.no og www.3dfxcool.no , må du ha 3.5"?? hvorfor ikke til vanlig cd-rom?(husker ikke størrelsen!)

Skrevet

enkelt...5,25 bayen er brukt opp... desverre... lite kabinett.. den er forøvrig ikke til meg... men en som virkelig trenger støyreduskon på rommet

*hirr hirr* :D

Skrevet
Noen som har prøvd denne? Den er veldig billig, og man får akkurat den fargen på dekselet som passer til kabinettet.

For det første så er det til 3,5" han skal ha. For det andre så var ikke den særlig billig! 200kr er billig..

Skrevet

hehe... ja den var billig hviss det var for 150 kr... men som cobra så godt observerte :wink:

jeg trenger 3,5"... hm...det var da visst ike noe stort marked... kanskje jeg burde prøve å lage selv... =)

for dere som har gjort det.... hvor lang tid tar det..og hvor mye erfaring trenger man?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...