libher Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 (endret) Jeg har tengt og kjøpe flat tv til jul og har sett på LG42.PQ3000/LG42.PQ2000 jeg har tre kriterier for TV det er Plasma 100 hrz og svivel fot jeg ser kunn på tvprogramer og en og annen vanlig DVD skal ikke brukes til spill eller PC.Synes LG er prisgunstig og har bra teknisk info,har sett begge tvene i butikk likte ikke PQ20000 med den heldekkende glassplaten. er det noen som har gode innspill dette er min første flat TV.PS har digitale Kabelsignaler. Endret 10. november 2009 av libher
sisk2105 Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 (endret) På den avstanden trenger du ikke en så stor tv, men det er heller ikke noe problem med en 40". Jeg sitter selv 1,5 meter fra en 40" og det fungerer helt prikkfritt selv på analoge sendinger med dårlig bildekvalitet. Hvis det er mye lys i rommet kan kanskje en LCD tv være litt bedre, men igjen så har dette ikke så mye å si. Selv har jeg en 40" sony v5500 (noe sånnt) og er veldig fornøyd med den, men det er nok så dyr så jeg tror for deg vil nok en av de tvene du har foreslått være passende, i og med at du kun bruker den til å se tv. Hvis du har sett på tvene i butikken og syned de ser gode ut så blir du nok fornøyd hjemme også. PS: du burde endre emnetittelen til jul istedet for hjul Endret 10. november 2009 av sisk2105
libher Skrevet 10. november 2009 Forfatter Skrevet 10. november 2009 På den avstanden trenger du ikke en så stor tv, men det er heller ikke noe problem med en 40". Jeg sitter selv 1,5 meter fra en 40" og det fungerer helt prikkfritt selv på analoge sendinger med dårlig bildekvalitet. Hvis det er mye lys i rommet kan kanskje en LCD tv være litt bedre, men igjen så har dette ikke så mye å si. Selv har jeg en 40" sony v5500 (noe sånnt) og er veldig fornøyd med den, men det er nok så dyr så jeg tror for deg vil nok en av de tvene du har foreslått være passende, i og med at du kun bruker den til å se tv. Hvis du har sett på tvene i butikken og syned de ser gode ut så blir du nok fornøyd hjemme også. PS: du burde endre emnetittelen til jul istedet for hjul Takk for tipsett.
libher Skrevet 10. november 2009 Forfatter Skrevet 10. november 2009 Jeg har tengt og kjøpe flat tv til jul og har sett på LG42.PQ3000/LG42.PQ2000 jeg har tre kriterier for TV det er Plasma 100 hrz og svivel fot jeg ser kunn på tvprogramer og en og annen vanlig DVD skal ikke brukes til spill eller PC.Synes LG er prisgunstig og har bra teknisk info,har sett begge tvene i butikk likte ikke PQ20000 med den heldekkende glassplaten. er det noen som har gode innspill dette er min første flat TV.PS har digitaleKabelsignaler. ER det ikke noen som har erfaring med de nevnte TV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå