XAndy Skrevet 28. desember 2009 Skrevet 28. desember 2009 Fordi jeg trykker på linker der det står ikke trykk her osv.
MjusicForLife Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Poenget med denne tråden forstår jeg ikke.. '
bad__ip Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Poenget er at du og jeg ikke skal trykke oss inn her så jævli ofte... Denne tråden burde ligget død, med ett innlegg og 0 views, men neida, den troner Lekeplassen, og dukker stadig vekk opp igjen med nye personer, og har du først skrevet noe, skriver man sjeldent bare en gang. Unnskyld!
Unhealer Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Jeg ville nok dessverre også trykket på den røde knappen hvor det står "IKKE TRYKK". Såri.
milsis Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Eg trykte fordi eg er ein fail. Og sånn omlag den mest nysgjerrige personen nokon sinne
dronjom Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 det er en skam, hører du?.. SKAM!! og hvis du ikke vet hvordan det skrives så gjenta etter meg: S- K- A- M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sssskskkkkæækæææææææææææææææææææææm.. fydda sånn bondemannslukt..
Kasku Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Skrevet 20. januar 2010 Hahaha, mye som har skjedd her i det siste
XAndy Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 fordi denne ligger i mine innlegg og må trykke for å se hva som er skrevet
bad__ip Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Så leser du det jeg skriver nå så er du busted
-Just-Me- Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Trykka fordi jeg aldri gjør som jeg får beskjed om 1
dronjom Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 liker dere "IKEA klikk på emne"-tråden? den er bedre en denne synd den ble stengt hehehahahoho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå