Gå til innhold

Hvem har kjøpt Prestige Edition?


Anbefalte innlegg

Heisann, tittelen sier det meste. Vil bare ha begrunnelsen deres. Dette kan oppfattes som trolling men jeg håper det kan bli en sunn diskusjon.

 

Min mening er at selv hardened edition er noe møl. Art bookleten finner du på internett to dager etter release, coveret alene er ikke verdt 20 dollar ekstra i mine øyne. Og jeg trodde vi var lei WWI og II, hva skal vi med CoD1?

 

Prestige edition... ikke få meg til å begynne engang. Et dukkehode du kan sminke og billig og ubrukelig, overpriset Nightvision?

 

Jeg er irritert fordi det ikke er noen ekstra disker som viser hvordan de laget spillet o.l., en dokumentar a la det som fulgte med Oblivion eller Halo 3 for den saks skyld.

 

Vi spilles i morgen, jeg gleder meg helt vanvittig! Har vanlig edition liggende på Gamestop selv, hvis du lurte. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaggu er det godt ingen tvinger deg til å kjøpe PE!

 

La de som vil leke med nightvision gjøre det, så kan andre gjøre andre ting. Jeg synes i hvert fall PE ser ekstremt kul ut, og skulle gjerne kjøpt den selv om jeg hadde så mye penger. Mulig jeg skaffer Hardened siden jeg må plukke opp to spill i morra uansett, og bare har forhåndsbestilt en vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...