Knife Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Ikke rart at jeg ikke gikk opp i vekt, eller la på meg noen muskler de 2 første mnd av treningen, jeg fulgte jo knallbra program som heter Stronglifts men, ermm.. Spiste vel 1 skive til frokost og middag og noen par sjokolade skiver til kvelds
Rocky1 Skrevet 15. november 2009 Forfatter Skrevet 15. november 2009 Ikke rart at jeg ikke gikk opp i vekt, eller la på meg noen muskler de 2 første mnd av treningen, jeg fulgte jo knallbra program som heter Stronglifts men, ermm.. Spiste vel 1 skive til frokost og middag og noen par sjokolade skiver til kvelds Er stronglifts bra for nybegynnere? har sett litt på Starting strenght nå, men da må jeg nok investere i ett knebøy stativ siden den øvlesen gjøres 2 ganger i uken.
Knife Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 3 ganger i uken faktisk.. Jeg har alltid gjort 5x5 på knebøy, 1x5 på markløft og 5x5 på benkpress.. Synes det funker. Har tenkt å begynne med stronglifts på mandag, du kan jo følge loggen min og se hvordan det går
Rocky1 Skrevet 15. november 2009 Forfatter Skrevet 15. november 2009 3 ganger i uken faktisk.. Jeg har alltid gjort 5x5 på knebøy, 1x5 på markløft og 5x5 på benkpress.. Synes det funker. Har tenkt å begynne med stronglifts på mandag, du kan jo følge loggen min og se hvordan det går Jepp, skal gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå