Gå til innhold

hjelp til nokia 7250


Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått meg en ny nokia 7250. Så lurte jeg på..

Det er jo vanslig at du kan sku opp lyden eller ned lyden nå¨r du snakker med noen i tlf ? er det ikke ?? Og hvordan skrur jeg nd eller opp lyden på radioen ? Jeg finner det ikke ut !

Kanskje jeg bare r blond, men jeg trenger hjelp !! PLZ :p

 

Koz ingrid :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HAHA.. at jeg ikke kunne se den.. ja den var ikke såååååå lett å finne da, men jeg fant det og fikk det til.. WEeee hehe JA er det noen som vil fortelle meg noe annet som er kult med mobilen nokia 7250 da ? se om det er noe jeg ikke har funnet ut ( helt sikkert ) :p:woot:

 

KOZ ingrid

Lenke til kommentar

NÆÆÆææææ.... er det det ??? satan å fet !!! :o

Jeg er faen med ikke såååå blond da vettu !!! Men det kunne jo være noe inne på menyen som jeg ikke viste om siden jeg først fikk den i går sorry for at jeg spurte da.. MR ( WISE GUYE )

Lenke til kommentar

Gratulerer med ny ;) 7250 er en kul mobil :) Har selv en 3650 og er fornøyd, men tror det er masse du kan gjøre med 7250. Tar jeg ikke feil så er det en Symbian OS40 mobil (rett meg hvis jeg tar feil) og da kan du jo ha en god del programmer og slikt på den som ikke er "bundle" med mobilen.

 

I tillegg kan du få datakabel og overføre bilder og slikt fra PCen til mobilen. Ringetoner også og programmer tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...