Naboen89 Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Hei, jeg har sittet og tenkt litt på å kjøpe meg ny tv, ettersom min nåværene tv begynner å bli ufattelig dårlig i forhold til hva som er på markede. Jeg ønsker nå meg en 50"-50"+ tv med en pris mellom 25-35000. Og jeg lurer på hva som er mest anbefalt av plasma og LED? Hvorfor bør jeg kjøpe plasma / LED. Jeg har pr i dag ingen tv'er i sikte( har ikke så mye peiling på tv) Ting jeg bruker tv'n til: Film(blueray), fotball, ps3. Er veldig opptatt av bildekvalitet når jeg ser film.. Tusen takk for innlegg. Mvh Fizzyfiz
Chosiso Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Når man er oppe i disse summene som du setter er det nesten ingen rent dårlige alternativer. Ta en titt på Sharp LC52LE700S. Denne er virkelig bra. Det er også en del Pioneer KRP-600 som ligger rundt på forskjellige forhandlere hvor demo modellene er til salgs. Samt. Philips 46PFL9704, riktig nok litt under størrelsen du sier, men verdt å ta en titt på. Har hatt disse tre, og testet de en og Sharpen ble en liten favoritt. Denne er rimelig også. Plasma eller LCD\LED? Tja, jeg personlig er mer glad i LCD\LED, og anbefaler det deretter, da etter min mening disse har litt større bruksområder.
Gega Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Hei, jeg har sittet og tenkt litt på å kjøpe meg ny tv, ettersom min nåværene tv begynner å bli ufattelig dårlig i forhold til hva som er på markede. Jeg ønsker nå meg en 50"-50"+ tv med en pris mellom 25-35000. Og jeg lurer på hva som er mest anbefalt av plasma og LED? Hvorfor bør jeg kjøpe plasma / LED. Jeg har pr i dag ingen tv'er i sikte( har ikke så mye peiling på tv) Ting jeg bruker tv'n til: Film(blueray), fotball, ps3. Er veldig opptatt av bildekvalitet når jeg ser film.. Tusen takk for innlegg. Mvh Fizzyfiz Hvorfor bruke 25-35000.- på en tv når Panasonic TX-P50V10 gir deg alt dette for rundt 15000.- :!: http://www.dustinhome.no/pd_5010366912.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå