mrDave Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Hvordan går dette? Jeg får MW2 i posten i morgen. Men, jeg har ikke spilt MW1. Bør jeg kjøpe det, og spille det et par dager. Eller er det bare å starte med MW2?
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Det skal nok gå bra. Rent historiemessig starter 2-ern der forgjengeren sluttet, men som i actionspill flest er historien plassert i baksetet og ikke noe annet enn en pådriver for hvilke oppdrag som utføres. Med andre ord er den helt uinteressant, CoD-spillene har alltid fokusert på skyte-morroa og adrenalin-kick. Det sagt, 1-ern har en gangske bra, men kort, singleplayer-kampanje som er vel verdt en gjennomgang.
Spill&Dill Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 (endret) har spilt igjennom MW2 + spilt en del MP og jeg synes den første var best....blir nok å gå tilbake til den etter noen uker.....er mapsa som jeg synes er døll,likte heller ikke de i COD5 bortsett fra Castle Annbefaler deg å kjøpe den første,billig er den også Endret 8. november 2009 av Spill&Dill
boffeeen Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Dersom du ikke må spille MW2 på release, anbefaler jeg deg å spille igjennom singleplayeren på CoD4 først. Det er gjort på 10 timer, dersom man bruker lang tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå