Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Får ikke forterker til å virke


NM91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo, men siden du har en Volkswagen så har de byttet rundt på Rød (Tenning) og Gul (Batteri) i den ISO-kontakten i bilen, så de står på feil plass i forhold til Veba'ens ISO.

 

Ergo må du gjøre det samme når du plugger inn Veba'en, ellers blir de to byttet om med ditt problem som følge. Regner med du har mulighet til å koble om Rød og Gul på ledningssettet til Veba'en, ellers får du kappe&mekke til igjen.

 

Du har dårlig radiomottak nå også kanskje?

 

Takk for utfyllende svar :) Da skal jeg prøve det så snart som mulig. Radioen er ikke best nei xD Jeg har plugget i selve antennen, men det er en hvit leder som går fra den igjen som jeg ikke vet hvor skal. Er det sånn støyreduseringsting?

Lenke til kommentar

Tok ut spilleren nå, men det er ingen helt gule kabler, men det er to røde med en hvit stripe på og en kabel som er gul og rød (den jeg koblet rem kabelen til forsterkeren på) Det er en som er helt rød der og, men den er det et ganske lavt tversnitt på.

 

Edit: Det stemte det dere sa, bortsett fra at det var to andre farger. Så nå virker alt som det skal :)

Endret av NM91
Lenke til kommentar

Fant en ting til her som ikke virker som det skal. Når jeg skal se på film, kommer det opp en feilmelding om at man må ha på håndbrekket. Men det virker ikke selv om jeg gjør det. Hvilke kabel er det? Det er vel bare å laske mellom faststrøm og den kabelen slik at den tror det er på hele tiden?

Lenke til kommentar
ok, så da legger jeg en lask mellom jord og "håndbrekk lederen"? Men hvem av de er den?

Du fikk vel med bruksanvisning?

Se i den..

 

Jeg har en innstilling på monoblokka mi som heter "Low boost"... Er det best å ikke bruke den eller? Virker som at det blir en veldig dyp bass-lyd og kanskje ikke fullt så mye kick med denne skrudd opp...

Du velger det som du synes låter best self.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...