mollasund Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Hei, jeg har en Acer Aspire 5920G. Jeg ønsker å bruke bluetooth til å legge ut bilder ifra mobilen til pcen, i og med at jeg har mistet USB ledningen til mobben.. Når jeg trykker bluetooth knappen så kommer det bare: No Device Found eller noe. Jeg er sikker på at pcen har bluetooth fordi jeg brukte det før, helt til jeg hadde pcen på reperasjon, da jeg fikk den tilbake så fynka ikke bluetooth. Har lest mange posts på nettet, men alle sier at jeg ikke har bluetooth innebygd i pcen. Men når det fynka før, så må jeg jo ha det? Dette er sykt frustrerende, hvorfor skal reperasjon ødelegge for meg?
ask99 Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Kanskje dem har glemt å installere Bluetooth Driver, finn din pc, velg riktig operativsystem, og last ned driver!
drbuggs Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Du må kanskje slå på Bluetoothen. Noen PC'er kan du slå av bluetooth på samme måte som for trådløst nettverk. Enten egen knapp for det eller med samme knapp som slår trådløst av og på.
J@9 Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Vet du hva dem har gjort når den har vært på service? Kan jo hende du har hatt et trådløst nettverskort med BT innebygget.. Og at dem har måttet bytte det, og har fått satt inn et uten BT f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå