Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor greit er rompehår på jenter?


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Hår har ingenting med hygiene å gjøre.

Rumpehår og hygiene går hånd i hånd.

 

Det er de mest hårete som vil være best rustet til en ny istid.

Haha, dette må være en spøk. Du kan alvorlig talt ikke argumentere med dette! :tease:

 

Legg merke til mine ord. Jeg skrev ikke "rumpe" foran "hår" :p Og jo! Jeg skal være mektig hårete kvinne ved neste istid :D

 

Rumpehår har _mye_ med hygiene å gjøre, personlig fjerner jeg det selv, så bare glem å si "hva med gutter da? dere er jo ikke bedre selv med å fjerne det". Jeg syns det er ekkelt uansett kjønn.

Istiden er rett rundt hjørnet eller :p?

 

Igjen, jeg skrev ikke "rumpe" foran "hår"

 

Jeg skjønner ikke helt de som mener at hvis mannen fjerner hår i sprekken, så medfører det svetting, kløing, renneræv og gud vet hva, mens når det gjelder damer så er det helt greit. Slutt å hør på den jævla vandrehistorien!

 

Var en kompis som var så vennlig å dele dette med meg, da, så vandrehistorie? Tror ikke det nei...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trodde å barbere seg der var noe alle gjorde jeg?

Jeg føler meg ikke særlig bekvem hvis jeg har hår der, og typen skal ta meg i doggy

Men om jeg ikke hadde brydd meg om det selv, tror jeg ikke han ville gjort det heller, for det er jo ikke snakk om så fryktelig mye hår som er der. Jeg har aldri hatt noe problemer med det under eller etter barberingen heller

Er jo bare gjøre det fort i dusjen på ett min, og så en dobbeltsjekk i speilet etterpå. Merker det blir litt mer hår ettersom jeg har gjort det helt siden jeg begynte å være seksuelt aktiv. Men det er iallefall totally verdt det! :)

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke helt de som mener at hvis mannen fjerner hår i sprekken, så medfører det svetting, kløing, renneræv og gud vet hva, mens når det gjelder damer så er det helt greit. Slutt å hør på den jævla vandrehistorien!

 

Var en kompis som var så vennlig å dele dette med meg, da, så vandrehistorie? Tror ikke det nei...

Nå siktet jeg ikke spesifikt mot deg. Er en vandrehistorie som er blitt postet om igjen og om igjen her inne, fellesnevneren er at de som poster den aldri har latt en barberhøvel nær ræven sin og har egentlig ikke peiling på hva de snakker om. Det var det som irriterte meg, og du minnet meg bare på den vandrehistorien.

 

Edit: Hvis rumpehår er så sinnsykt viktig for å kunne fungere i hverdagen, så vil jeg tro mange jenter sliter.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det faktum at denne tråden har blitt så lang tyder på at verden er sykere enn jeg trodde. Det finnes naturligvis alltid dem som ikke har noe i mot det OP kaller "rompehår", men at det skulle bli noen diskusjon hadde jeg aldri trodd.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...