Gå til innhold

Hvilken mini-bærebar har best batterilevetid?

-imen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er på leting etter mini-bærebar, er interessert å finne den med best batterilevetid da jeg skal ha den med på skolen og ikke orker å drasse med lader, men hvilken er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan ikke si noe om batteritiden generelt over hele linja, men bruker en ASUS 1101HA som jeg har klart å tyne 10 timer ut av ( reklameres med 9,5 )

Forøvrig Z520 prosessoren som angivelig er noe svakere enn N270/280, men trekker noe mindre strøm.. Ellers er byggekvaliteten alfa omega, og den fås nå med 2gb ram og Windows7.

Kjenner flere som har Acer One og øvrige Asus eee modeller - men de fleste melder pass etter en 5-6 timer.

Vil dermed tro at 1101 ligger i toppsjiktet ang. batteritid i skrivende stund ( hvertfall med maskiner med 11 tommers skjerm )

edit: omtaler selvsagt 1101 modellen med 6 celle batteri

Endret av Star
Skrevet

Vet ikke helt hva du mener med en mini om det er en Netbook eller Ultrabærbar? HPs Dm3 serie har 10 timers batteritid med 6 cell batteri ifølge HP. (Mener dette er testet til 9 timer) Dette er også en ordentlig bærbar pc i motsetning til en netbook. Den er fortsatt liten, har ikke innebygd cd-rom. Noen av modellene følger det med ekstern cd-rom andre gjør det ikke. Jeg har også lest at den er nominert til noen form for design award of the year. Noe å vurdere om den ikke blir for dyr eller stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...