Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Problem med Asus Express Gate og Boot av OS.


Anbefalte innlegg

Heysann.

Jeg sitter på en relativt ny pc(selvbygd) som ikke vil fungere. Når jeg først skrur den på får jeg beskjed om at Asus Express Gate is not installed. (Hovedkort: Asus P6T SE) Det hender at jeg klarer å komme meg inn på pcen men det ender som regel med at jeg får blue screen før jeg får logget på. Kjører forresten W7 på pcen. Da jeg skrudde av pcen sist var den helt grei uten noen problemer men nå er den umulig. De gangene jeg klarer å logge på så går det 3-4 minutter så fryser den, eller før om jeg prøver å avinstallere eller reparer express gate.

 

Er det noe vits i å prøve å "fikse" det eller skal jeg bare tømme harddisken for data og installere os på nytt? (denne gangen uten express gate). eller må man ha express gate?:S

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan instalerer jeg siste versjon av bios?:S Jeg klarer ikke en gang å logge på pcen fordi den får bluescreen før jeg har skrevet inn passordet på brukeren min:S.

 

Jeg skal ikke bare prøve å formatere harddisken og installere på nytt?

 

Lag disket med siste ver bios , eller cd

 

trykk "alt+F2" for å starte oppdatering fra diskett eller cd (EZ flash)

Dette er under boot , før du kommer til windows

Endret av flydman
Lenke til kommentar

Okei, men jeg trur jeg har klart å fikse det. Virka som at det var halvveis ødelagt det programmet etter Windows update (fikk det sistgang jeg skrudde av pcen) så jeg fikk sletta resten av filene og fjerna programmet. Pcen henger seg ikke opp nå så ser ut som det fungerer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...