Gå til innhold

microplex.no


Anbefalte innlegg

http://www.microplex.no er jo billige!!

Sett folk skriver å klager på at microplex er dyre. Trodde de hadde høye priser jeg.

Tenkte på å kjøpe meg noen Enermax vifter og noen runde ide kabler. Dette kjøper jeg på microplex fordi prisene ligger ca. 20% under f.eks. komplett.no.

Så en som klaget på at microplex tok et gebyr på 70 kroner I tillegg til porto, men det gjør jo 99% av alle webshoper (45.- postens oppkravsgebyr og 25.- faktura gebyr).

Dessuten har microplex meget god service.

 

Man må jo se på hva man betaler for.

Det er mulig Clas Ohlson selger HonkyTonky plastikk PC kabinett til 149.- Noe som i grunn er billig for et kabinett, men jeg vet ikke om det er noe å anbefale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK. Jeg var nok litt rask med at microplex er så veldig billige :cry:

Sammenlignet med komplett jeg ....

 

Det jeg har funnet ut er at hvis jeg kjøper 4 Enermax vifter og 2 runde IDE kabler vil dette koste uten porto og avgifter:

 

Microplex = 894.- inkl. mva

Flexi-Data = 672.- inkl. mva

 

Men Microplex er en bra sjappe da. De har mye kult og god service. Dessuten har jeg hørt rykter om det lurer en frukt-karamell med i pakken hvis du bestiller på web :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-27 13:26, Sliver skrev:

OK. Jeg var nok litt rask med at microplex er så veldig billige
:cry:
Sammenlignet med komplett jeg ....


Det jeg har funnet ut er at hvis jeg kjøper 4 Enermax vifter og 2 runde IDE kabler vil dette koste uten porto og avgifter:


Microplex = 894.- inkl. mva

Flexi-Data = 672.- inkl. mva


Men Microplex er en bra sjappe da. De har mye kult og god service. Dessuten har jeg hørt rykter om det lurer en frukt-karamell med i pakken hvis du bestiller på web :wink:


 

Nå har det seg sånn at Flexi-Data ikke har noe på lager i det hele tatt, de er Norek forhandlere (samme leverandør som Komplett), og får varene sine tilsendt derfra.

 

Er det noen som har erfaringer på hvor lang leveringstid de har?

Hvis de først skal motta varene fra Norek, og så sende de videre til kunde, kan det jo ta sin tid. ..

Lenke til kommentar

Er klar over det med leverandøren.. :smile:

 

Det er jo litt morsomt å sammenligne disse sidene. Dersom komplett setter ned prisen på en vare med f.eks 80 kroner, setter komplett den ned 100 kroner i løpet av et døgn! :lol:

 

Angående leveringstid, tror jeg det har mye å si når du bestiller. På torsdag morgen bestilte jeg en CPU på siden til flexi, og jeg kunne hente den en halvtime senere(i butikken). Men går ut i fra at de ville sendt varen samme morgen med posten dersom dette ville vært nødvendig.

 

Men alt i alt tror jeg at Flexi har noe tregere leveringstid, men de har jo meget bra priser!!

Lenke til kommentar

Har bare gode erfaringer med Microplex.

 

Har bestilt alt av vifter, kjølere og annet spesialutstyr derfra, og servicen er upåklagelig. Jeg betaler gjerne litt ekstra for god service...

 

Har sendt flere e-mailer med forespørsler angående de forskjellige produktene de selger, og har alltid fått tilbakemelding innen en arbeidsdag.

 

Og ja, med min siste bestilling fikk jeg TO fruktkarameller!

 

Holder meg til Microplex :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-01-27 20:53 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-27 19:04, Preben_Bruun skrev:

2 uker? Det er jo latterlig dårlig..


 

tjohei,,,enda en netconnection-ansatt dukker opp,,, selger netconnection så dårlig at dere virkelig må spamme noe så inn i #"¤#"??

 

så fort noen kommenterer at dere spammer så går det en dag så registrerer det seg nok en ny bruker som spammer like vilt som den forrige,,,hva blir det neste gang,,,tante_grønn?!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-27 01:06, Preben_Bruun skrev:

Grunner til at folk sier Microplex er dyre er fordi:


1. Enermax koster: 166,- på microplex, mens den f.eks koster 135,- på
(31,- billigere)


 

kvakk-kvakk-kvakk---kjøpte Zalmanvifte og Fan Mate

fra microplex.no og de var billigere enn netconnection.no på begge--kvakk-kvakk-kvakk

 

Quote:


2. På
og
kan man betale med VISA og dermed slippe 44,- i oppkravsgebyr.


kvakk-kvakk-kvakk---skal snart bestille meg Eheim 1048 og Arctic Silver 3 fra 3dfxcool.no, pumpen er billigere der enn både hos microplex.no og netconnection.no --- netconnection.no har jo ikke engang fått inn Arctic Silver 3 --- kvakk-kvakk-kvakk

 

Quote:


3. Det hender de bruker en evighet for å sende varene.


kvakk-kvakk-kvakk---ja, og ikke bare det netconnection.no hakke engang peil på hva de driver med--- kvakk-kvakk-kvakk

Lenke til kommentar

Hallaien jeg jobber selv i et service yrke og må bare presisere:Konkurranse styrker servicegraden og presser ned prisene det er et faktum. Men fordi om en webshop er godt likt idag er det farlig å slappe av og hvile på laurbærene, fordi når det kommer til penger så forsvinner "all" lojalitet til forhandler.

Derfor billigst med best mulig service er alltid best!

Lenke til kommentar

men i svarte da................fikk ikke et eneste sukkertøy.

Men jeg fikk da en badge mer enn jeg bestilte:D

 

_________________

YO whiggers *BLING* *BLING*. I's been readin' bout dis peniz enlargment thing yo. I's read dis 1 komment:

Hello, I'm Allan, 24 years old. With the help of your exercises I've grown a 10 inch monster, ha-ha-ha.

Iz dis fo' real? Any tips on dis? I

 

[ Denne Melding var redigert av: KalleKlovn972 på 2002-02-04 12:25 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: KalleKlovn972 på 2002-02-04 12:26 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...