Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Alltid trøtt, anelse hvorfor?


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Helluen. Har det problemet at jeg er alltid trøtt på hverdagene, selv om jeg så og si alltid sover i 7-9 timer. Dette er helt sinnsykt irriterende, og vil gjerne bli kvitt det. Går på melatonin piller og har gått på det i rundt 3 år pga søvnproblemer. Vet ikke helt om det har noe med det å gjøre, men det hjelper meg med å sovne. Om jeg er trøtt fordi jeg sover for mye vet jeg ikke, men hadde tenkt til å prøve å sove rundt 5-6 timer inatt, og se hvordan det går. Har noen av dere forslag til hva jeg kan gjøre for å være mindre trøtt? Eller hvorfor?

 

Edit: Kan vel legge til at jeg skal prøve å slutte med melatonin, da kroppen min har blitt ganske så avhengig av det.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Ja, får vel prøve uten pillene inatt, og legge meg sent. Skal til legen på onsdag for å se om det ligger noe bak søvnproblemene. Det som er litt rart er at jeg har ikke noe særlig problemer / klarer meg fint uten pillene i helgene. Ikke i nærheten like trøtt da heller.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
sov

Leste du førstepost?

 

Har sover rundt 6 timer de to siste nettene, merker at jeg fortsatt er trøtt, men på en annen måte, litt vanskelig å forklare. Skal til legen imorgen, så får sjekket det da. Det med jernmangel, kan det resultere svimmelhet sånn av og til? Er nemlig av og til jeg blir helt ekstremt svimmel og uvell helt uten grunn.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...