Colossus Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Heisann Fikk her forleden et snodig problem med enkelte knapper i Windows, men litt usikker på hvor jeg får fikset problemet. Det skjer kun på enkelte knapper så jeg antar det gjelder noe spesifik. Java eller .NET framework? Bilde er tatt på to forskjellige forum, men det skjer også på enkelte installasjoner. Byttet font under 'Apparance' (theme), men ingen endring. Endret 31. oktober 2009 av Colossus
Joakimd Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Bruker du et theme som fulgte med windows? Husker dette skjedde på laptopen min etter jeg installerte alienware skinnet. Løste det enkelt å greit ved å gå tilbake lune (standard for xp). Kan godt hende det ikke er det samme problemet som jeg hadde, men verdt et forsøk om du bruker et spesielt tema.
Colossus Skrevet 1. november 2009 Forfatter Skrevet 1. november 2009 (endret) Var nok noe med den custom skinnen jeg bruker, ja. Rart at den skulle svikte nå etter flere års bruk. Men hva er det som forårsaker en plutselig endring? Det virker som om det kun påvirker enkelte knapper, ikke alle (selv med samme font). Om det streifer nyskjerrigheten så var det Aesthetic Groove med Tahoma (font) Endret 1. november 2009 av Colossus
Joakimd Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Ut ifra hva jeg ser på screenshoten din, så er de knappene som er endret laget med <button type="button">Trykk</button> , mens de fra diskusjon.no bare er bilder med lenker. Om jeg ikke tar helt feil?
hernil Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Tråden ble rapportert som løst. Hvis trådstarter har en løsning utover det som er nevnt allerede hadde det vært fint om den ble postet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå