Gå til innhold

Billige linser? Importere?


Anbefalte innlegg

Har søkt rundt på nettet for å finne billige linser, men jeg har problemer med å finne steder som har betydelige billigere linser enn f.eks Interoptik. Betalte 219,- for en pakke med 30 Dailies Toric daglinser hos dem, og det ser ut til å ligge på rundt det andre steder også.

 

Vil gjerne høre fra folk som har erfaring med linser og få noen anbefalinger. Kanskje det finnes billigere alternativ enn 'Dailies' linsene også? Har tenkt litt på å importere fra england eller usa, for det blir jo ofte billigere, men tollgrensen vil jo komme litt i veien hvis man ikke får kjøpt linsepakker for under 200,-.

 

Sitter på veldig tregt internett nå så det er drygt å gjøre alt for mye google-søking, så hvis noen kan hjelpe vil jeg være takknemlig. Kom gjerne med butikkanbefalinger enten her eller i utlandet og rimeligere alternativ enn de linsene jeg bruker nå, hvis det finnes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte noen pakker fra Lenson, ble jo ganske rimelig med den 100 kroners rabatten for nye kunder. Må nok regne med rundt 200,- for en pakke med 30 toriske daglinser, kan bli dyrt etterhvert. Vurderer 14 dagers eller månedslinser, siden jeg helst vil bruke linser hele tiden.

Endret av toygard
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Såkalte "døgnlinser" som du kan ha på i opptil en måned i strekk uten å ta de av (bør tas av og renses en gang i blant uansett) er rimeligere. Jeg betaler litt over 600 kroner for en pakke med seks linser på Krogh.

 

En annen ting er jo at man slipper styret med å ta de på hver morgen, da man fint kan sove med dem uten at det medfører noen fare eller ubehag.

 

Vær forsiktig med å kjøpe linser fra utlandet. Du vet egentlig aldri helt hva du får, uansett hvilket merke forhandleren og pakningen påstår det er. Og leverer de noe feil, er det mye mer styr med retur blant annet.

Endret av Marekatten
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ingen tvil om at www.shopping4net.com (som sender fra Åland (Finland)) er rimeligst.

 

Har benyttet dem i flere år. Rask levering også.

 

I dag har jeg bestilt 3 mnd forbruk av endagslinsen "Biomedics 1 Day" (ikke toriske) for min datter.

 

Pris 594 kroner (for seks pakker hver 30 linser hos dem). Ingen fraktillegg.

 

Pris hos www.lensway.no for samme seks pakker (riktignok med" kampanjerabatt" 160 kr) er 1.486 kroner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...