Mayaman Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Heisann folkens. Da er det min tur da. Når jeg setter meg ned med maksina mi når jeg våkner, så fungerer alt sammen, alt er kjapt og fint, ingen lagg eller noe spor av "feil" what so ever. Med en gang jeg starter opp et spill, torchlight, wow, borderlands, eller hva som helst, så fryser skjermen til 2-3 farver, 50-250pixla totalt fordelt på skjermen, resten er svart. Dette står å blinker intenst mens jeg kan høre noen lyder fra heeeelt i begynnelsen av spillet, være seg en intro eller noe, slik 100ms langt "durer". Etter et par sekunder så kan lyden ha flyttet seg litt(forandrer seg) så restarter maskina. Når den restarter, så kommer det bare at maskina har ikke slått seg av normalt, i boot-startup, og når jeg kommer inn i windows, så er det som ingenting har skjedd. Alle program fungerer perfekt, HELE tia, uansett hva jeg gjør, kan hive opp word, photoshop, maya, firefox...whatever, og bare rase rundt som jeg vil... så lenge jeg ikke starter opp et spill. Dette problemet er veldig stort når maskina er nyoppstarta for dagen, nettopp våkna eller noe, men utpå dagen så vil til slutt spilla starte opp også. Når først et spill fungerer, så fungerer alle spilla og maskina blir da helt som normal. Har oppdatert til nyeste driver fra nvidia.com. Har også gått ned på stock speed på alle komponenetene mine etter første gangen det skjedde(2-3uker siden). Da skjedde det bare en gang, og kunne fortsette etter restarten, men nå som sakt, så begynner maskina å bli veeeeldig humørsvingende her. Hjelp? Edit: Spec: I7 920 @ stock speed Evga 280gtx 1gb Asus Rampage II Corsair Dominator 6gb DDR3 Tagan 800w PSU Windows vista med de nyeste oppdateringer Endret 31. oktober 2009 av Mayaman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå