oslogutt2 Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg får ikke lagt inn sanger på mp3-spilleren min. Dette er beskjeden jeg får: Cannot create or replace...... The disk is write-protected. Remove the write-protecting or use another disc. Hva skal jeg gjøre?
Meh. Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Hvilken mp3-spiller er det? Har den er reset-knapp?
oslogutt2 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Skrevet 30. oktober 2009 Hvilken mp3-spiller er det? Har den er reset-knapp? det er en ZAP modell JR015 (8 GB). Det er et lite hull på den, kan det var reset-knapp?
Meh. Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Hvilken mp3-spiller er det? Har den er reset-knapp? det er en ZAP modell JR015 (8 GB). Det er et lite hull på den, kan det var reset-knapp? Ja, det kan være, men har du muligheten til å ta et bilde av det?
Meh. Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 Ja, det kan se ut som en reset-knapp det der. Ser det ut som om det er gummi eller plastikk i bunnen av hullet?
oslogutt2 Skrevet 28. november 2009 Forfatter Skrevet 28. november 2009 har trykket på knappen, men det kom ikke noe på displayed. prøvde å legge inn sanger og det gikk, så nå virker den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå