Gå til innhold

Leie dress i Oslo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Det finnes et par steder, så på et annet forum at de hadde utleie i Operapassasjen, samt ved Radisson SAS.

Vet ikke noe særlig om prisnivået, men det kan i mange tilfeller være billigere å kjøpe en dress på H&M, såfremt den passer nogenlunde, og så ta den med til en skredder og få den sydd litt inn.

Blir ikke noen høykvalitetsdress, men da har du ihvertfall en. :)

Lenke til kommentar
Det finnes et par steder, så på et annet forum at de hadde utleie i Operapassasjen, samt ved Radisson SAS.

Vet ikke noe særlig om prisnivået, men det kan i mange tilfeller være billigere å kjøpe en dress på H&M, såfremt den passer nogenlunde, og så ta den med til en skredder og få den sydd litt inn.

Blir ikke noen høykvalitetsdress, men da har du ihvertfall en. :)

Ja, jeg skulle gjerne hatt en smoking, men de selder vell kanskje ikke det på h&m? Også er jeg ganske lav, tror jeg er noe sånt som 165 cm.

Lenke til kommentar
Vær litt forsiktig med smoking. Man kan fort ende opp med å se ut som en servitør på en fin resturant. Jeg ville uansett tatt en titt på House of Singles. De har overkommelige priser der du får mer enn det du betaler for.

Ja, takk for tipsene, skal også ta en tur innom Romeo og julie butikkene, der har de hvertfall utleie av smoking og dress i alle størrelser.

Endret av Johan.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...